اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهربابک:

زنان سرپرست خانوار در جامعه نقش‌آفرین باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک گفت: زنان سرپرست خانوار می‌توانند در جامعه نقش‌آفرین و تأثیرگذار باشند و با توانمندی معنوی خود و حفظ عزت در جامعه تغییر به وجود آورند.

زنان سرپرست خانوار در جامعه نقش‌آفرین باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، سیف‌الله امینی‌زاده عصر امروز در جمع زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان اظهار داشت: زنان سرپرست نسبت به دیگر سرپرستان وظیفه و مسئولیت سنگین‌تری دارند.

وی افراد زیر پوشش کمیته امداد را دارای شأن و جایگاه بالایی دانست و بیان داشت: این افراد چون از خدمات و کرامت‌های حضرت امام خمینی (ره) ارتزاق می‌کنند باید جایگاه و شأن خود و حرمت حضرت امام خمینی (ره) را حفظ کنند.

امینی‌زاده خاطرنشان کرد: شناخت خود و آگاهی از اندیشه‌ها و تفکر حضرت امام (ره) در پیروزی انقلاب فرض و واجب است زیرا روح امام در پیکره کمیته امداد جاری است.

فرماندار شهربابک تصریح کرد: زنان سرپرست خانواده باید وظایف خود را شناخته و صبور بوده و در راه خدا حرکت کنند و در این راه حضرت آسیه و مریم و مادر حضرت امام را اسوه خویش قرار داده تا بتوانند فرزندانی پاک و صالح همچون موسی و حضرت امام (ره) به جامعه تقدیم کنند.

وی با تأکید بر مسئولیت خطیر زنان سرپرست خانوار عنوان کرد: آنها می‌توانند با توانمندی معنوی خود و حرکت در مسیر خدا و حفظ عزت در جامعه تغییر به وجود آورند.

تجلیل از مدال‌آوران شهربابک در المپیاد کرمانیان

مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیاد کرمانیان با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش جوانان و جمعی از مسئولان و ورزشکاران در محل سالن والیبال استادیوم تختی شهربابک برگزار شد.

امینی‌زاده در این آیین با بیان اینکه باید قدردان تمام کسانی که نام شهربابک را در استان و کشور بلند می‌کنند بود، افزود: ورزش امروزه در تمام دنیا فقط برای سلامتی جسم استفاده می‌شود اما ورزش از چشمه زلال نبوت سرچشمه می‌گیرد و علاوه به سلامت جسم سلامت روح هم مورد نظر است.

فرماندار شهربابک با توصیه به ورزشکاران به داشتن روحی سالم افزود: اگر شما روحی سالم باشد قطعاً جسم سالمی دارد.

وی از ورزشکاران خواست علاوه به دریافت مدال‌های ورزشی مدال‌های انسانی را هم از آن خود کنند.

انتهای پیام/80020/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول