اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

ماهیت تفکری انقلاب قابل حذف نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ماهیت تفکری انقلاب اسلامی که امام (ره) آن را عرضه کرد، قابل حذف نیست.

ماهیت تفکری انقلاب قابل حذف نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی در مراسم چهارمین دوره بصیرت گیلان در محل هتل نرگس زیباکنار با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی انواع راه‌های مختلف جنگ سخت مانند حادثه طبس، کودتای نوژه و جنگ تحمیلی هشت ساله را امتحان کرده است.

وی اتفاق‌های مذکور را موجب خودباوری ملت ایران دانست و افزود: امروز وظیفه نسل جوان است که طبق فرمایش مقام معظم رهبری گوهرهای گرانبهای گنج بزرگ انقلاب اسلامی را بشناسند و آن را استخراج کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن تا چند سال قبل فکر می‌کرد که با جنگ سخت می‌تواند انقلاب را سرنگون کند، بیان کرد: از آنجا که ماهیت تفکری انقلاب که امام راحل آن را عرضه کرد با جنگ سخت قابل حذف نبود دشمن چند سالی است که نحوه تقابل خود را تغییر داده و جنگ را به خانه و خانواده‌های ما کشانده است.

وی اضافه کرد: دوره‌های بصیرتی که امروز جریان دارد مبتنی بر آیات قرآنی است که ابتدا مؤمنین را به «یزکیهم» و سپس «یعلمهم‌الکتاب» سفارش کرده است.

محمدی با اشاره به اینکه کارکنان پلیس باید قابلیت‌های درونی خود را به حدی افزایش دهند که کشش ظرفیت کار سخت با توجه به نوع مأموریت خود را داشته باشند، خاطرنشان کرد: همه باید در این فضای حساس وظیفه خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

وی با تصریح بر اینکه امروز در بخش‌های سیاسی و اجتماعی افکار مخربی با هدف خارج کردن جوانان از گردنه انقلاب و اسلام در سطح جامعه جریان دارد، یادآور شد: در این شرایط اگر ما در حالت سکون قرار بگیریم دشمن به هدف خود خواهد رسید.

انتهای پیام/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول