اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جدید مرکز فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیر جدید مرکز فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند طی مراسمی معرفی شد.

مدیر جدید مرکز فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی عصر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید مرکز فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند اظهار کرد: اگر امروز در آموزش فنی و حرفه‌ای استان شاهد پیشرفت زیادی هستیم مرهون زحمات پیشکسوتان این اداره کل است که در حال حاضر به مقام بازنشستگی رسیده‌اند.

حسین خوشایند افزود: در حال حاضر سیاست ما بر این است تا از تجربیات پیشکسوتان این نهاد برای پیشرفت روزافزون مرکز بهره ببریم.

*کسب رتبه دوم فنی و حرفه‌ای استان از لحاظ عملکرد

وی با بیان اینکه آموزش فنی و حرفه‌ای عملکرد خوبی داشته است، ادامه داد: این اداره کل موفق به کسب رتبه دوم در ارزیابی عملکرد بین دستگاه‌های اجرایی شده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 50 نفر از پرسنل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بازنشسته شده‌اند که از این تعداد 25 نفر در شهرستان بیرجند و 25 نفر در شهرستان فردوس هستند.

خوشایند تصریح کرد: در این راستا باید کانون بازنشستگان پرسنل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی راه‌اندازی شود چراکه در صورت راه‌اندازی این کانون می‌توانیم از ظرفیت‌های بازنشستگان استان بیشتر استفاده کنیم.

وی از راه‌اندازی شرکت تعاونی چند منظوره استان نیز خبر داد و یادآور شد: تاکنون این شرکت رونق چندانی نداشته است و باید بازنشستگان این پرسنل برای رونق گرفتن این شرکت به ما کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: ما این آمادگی را داریم که در این راه به این افراد کمک کنیم.

خوشایند اشتغال را از نیازهای اساسی جوانان دانست و افزود: اشتغال مهم‌ترین مولفه بحث مهارت است و این مهم جزو رسالت‌های خطیر آموزش فنی و حرفه‌ای است چرا که بدون مهارت کسی نمی‌تواند وارد بازار کار شود.

در پایان از بازنشستگان اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تجلیل شد و حسین دانش به عنوان مدیر جدید مرکز فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند معرفی و از زحمات حسین مشفقی مدیر سابق این مرکز قدردانی شد.

انتهای پیام/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول