اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان ‌رضوی خبر داد

فعالیت 1250 آموزشگاه فنی در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی گفت: یک‌هزار و 250 آموزشگاه رسمی فنی و حرفه‌ای، در خراسان ‌رضوی به فعالیت آموزشی مشغول هستند.

فعالیت 1250 آموزشگاه فنی در خراسان رضوی

سیدجلال خواب‌نما صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد:امسال، 40میلیون نفر ساعت سهم اداره کل آموزش فنی‌و حرفه‌ای کشور برای آموزش است که فراگیران در 1700سرفصل، آموزش‌های مورد نیاز را فرا می‌گیرند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان خراسان‌رضوی با برشمردن ماموریت‌های این اداره‌کل اظهارکرد : از سهم اعلام شده 30میلیون نفر ساعت سهم مراکز آموزشی خصوصی است و بیش از 9میلیون نفر ساعت سهم بخش

دولتی است که در بخش دولتی از پیشرفت آموزشی 65 درصد برخوردار هستیم.

خواب‌نما افزود: مراکز آموزشی خصوصی استان به‌جهت عدم استفاده از اعتبارات دولتی و فراهم‌نمودن امکانات آموزشی بیشتر، هنوز

نتوانسته تعهد آموزشی خود را بیش از 40درصد انجام دهد.

وی آموزش و نیازسنجی را امری ضروری ذکر کرد و اظهار داشت: آموزش مهارتی به افراد یک ضرورت در جامعه است و ایجاد یک کار تولیدی و یا خدماتی با ارائه آموزش مهارت از بازدهی بیشتری برخوردار است.

وی از پیگیری ایجاد سازمان ملی مهارت در کشور خبر داد و گفت: توجه به نظام آموزشی مهارت وفن‌آوری، نظام آموزشی شغل و اشتغال و تامین صلاحیت حرفه‌ای را از اهداف این مجموعه دانست.

مدیرکل فنی وحرفه‌ای استان خراسان‌رضوی درباره ایجاد و استقلال مرکز فنی و حرفه‌ای بردسکن اعلام کرد، به‌زودی با تامین امکانات لازم این مرکز به‌صورت مستقل و جدای از کاشمر به فعالیت می‌پردازد.

وی از تکمیل ساختمان درحال احداث این مرکز در بردسکن خبر داد و اظهار داشت: در بخش‌های انابد و شهرآباد، کارگاه‌های آموزشی به‌صورت مشارکتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول