اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‏ای استان سمنان خبر داد

شرکت 33 هزار نفر در آزمون ادواری سنجش مهارت

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان از شرکت 33 هزار نفر در آزمون ادواری سنجش مهارت خبر داد.

شرکت 33 هزار نفر در آزمون ادواری سنجش مهارت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان، ابراهیم محمودی اظهار داشت: بیش از 33 هزار نفر در آزمون ادواری سنجش مهارت در سراسر کشور ثبت‌نام کرده‏اند که از این تعداد، 691 نفر متعلق به شرکت‏کنندگان استان سمنان است.

وی بیان داشت: تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان گفت: توزیع کارت ورود به جلسه سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت در سال‏جاری تا ساعت 24 روز چهارشنبه ادامه دارد.

محمودی افزود: داوطلبان شرکت در سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت نوزدهم آبان، برای دریافت کارت ورود به جلسه باید به نشانی اینترنتی advari.irantvto.ir مراجعه کنند.

وی گفت: داوطلبان باید با وارد کردن مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد ملی و یا شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباری که قبلاً از طریق آن ثبت‌نام کرده‏اند، نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان افزود: سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‏ای در سال‏جاری در 40 حرفه به صورت همسان و هماهنگ کشوری و بیش از 340 حرفه غیرمتمرکز در بخش‏های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر نوزدهم آبان هم‏زمان در 31 استان و بیش از 450 حوزه امتحانی در چهار نوبت آزمونی برگزار می‏شود.

محمودی با تشریح چگونگی برگزاری آزمون در استان سمنان گفت: این آزمون در هفت حوزه شهرستانی و در 59 حرفه برگزار می‏شود که از این تعداد، 35 حرفه همسان و 24 حرفه غیرهمسان است.

و با اشاره به شرایط حضور داوطلبان در محل برگزاری آزمون گفت: به همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی و کارت ورود به آزمون برای ورود به جلسه الزامی بوده و استفاده از تلفن همراه، ماشین حساب قابل برنامه‏ریزی و سایر تجهیزات الکترونیکی در حین برگزاری آزمون ممنوع است.

محمودی گفت: نتایج این آزمون‏ها از طریق پایگاه اطلاع‏رسانی advari.irantvto.ir در تاریخ 27 آبان اعلام می‏شود و قبول‏شدگان مرحله کتبی در آزمون عملی شرکت می‏کنند و در صورت قبولی برای آنان گواهینامه مهارت صادر می‏شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخ‏گویی آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‏توانند با شماره تلفن 4460103- 0231 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول