اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان خبر داد

شرکت 4 هزار نفر در آزمون ادواری مهارت سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر چهار هزار نفر در آزمون‌های ادواری مهارت این سازمان در سیستان‌وبلوچستان شرکت کرده‌اند.

شرکت 4 هزار نفر در آزمون ادواری مهارت سیستان‌وبلوچستان

محمد جهانتیغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط احراز صلاحیت عمومی شاغلان صنوف مختلف که جزو وظایف ذاتی سازمان فنی و حرفه‌ای است در دستور کار امسال قرار دارد نسبت به برگزاری آزمون‌های مختلف اقدام شده است.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بالغ بر 4 هزار نفر شرکت‌کننده در آزمون‌های ادواری مهارت این سازمان با هدف تعیین سطح صنایع ساختمان و تفاهم‌نامه‌ها شرکت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: از این تعداد شرکت‌کننده افزون بر 50 درصد موفق به اخذ گواهینامه ادواری مهارت در استان شده‌اند.

جهانتیغی خاطرنشان کرد: تمامی شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها می‌توانند از طریق پورتال این سازمان در کوتاه‌ترین زمان پس از برگزاری آزمون نسبت به اعلام نتایج خود مراجعه و نمرات خود را دریافت کنند.

این مسئول یادآور شد: از سال گذشته و با تلاش پیگیر این سازمان، تمامی مراحل برگزاری آزمون از قبیل تصحیح و نمره‌گذاری به صورت کاملاً مکانیزه انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه آخرین مرحله از آزمون ادواری مهارتی امسال در زمستان برگزار خواهد شد، افزود: تمامی آزمون‌ها هماهنگ و همزمان با سایر نقاط کشور در حوزه‌های مختلف استان برگزار می‌شود.

جهانتیغی ادامه داد: سومین مرحله آزمون مهارت ادواری دیروز همزمان با سایر نقاط کشور در استان برگزار شد.

وی بیان داشت: این آزمون با حضور 809 نفر شرکت کننده زن و مرد که 161 نفر زن و 648 نفر مرد بودند، در 10 حوزه استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: این آزمون در شهرهای زابل، زاهدان، زهک، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، راسک، چابهار و کنارک در چهار نوبت صبح و عصر برگزار شد.

این مسئول اضافه کرد: بیشترین شرکت‌کنندگان در این دوره مربوط به زاهدان با 256 نفر، زابل 198 نفر و ایرانشهر با 95 نفر بوده است.

جهانتیغی بیان کرد: شرکت‌کنندگانی که در این مرحله موفق به اخذ 50 درصد نمره کتبی شوند در آزمون عملی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به افرادی که 70 درصد نمره را کسب کنند، گواهینامه مهارت در حرفه مورد نظر اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول