اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان جم:

تمام دستگاه‌های اجرایی به تحقق تعهدات اشتغال بکوشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جم گفت: سهمیه اشتغال دستگاه‌های اجرایی به‌صورت کارشناسی ابلاغ شده که دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به اجرایی کردن تعهدات اشتغال خود اقدامات لازم را انجام دهند.

تمام دستگاه‌های اجرایی به تحقق تعهدات اشتغال بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم خلیل عبداللهی ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان جم اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی این شهرستان و حمایت از کارگران و کارفرمایان از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان است.

وی افزود: پیگیری‌های زیادی برای اشتغال جوانان متخصص و تحصیل‌کرده این شهرستان در پارس جنوبی صورت گرفته و امیدوار هستیم به نتایج لازم برسیم.

فرماندار شهرستان بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی که تاکنون موفق به اجرایی کردن تعهدات اشتغال خود نشده‌اند نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنند.

عبداللهی تصریح کرد: اشتغال مقوله مهمی به شمار می‌آید و بیکاری خود مشکلات و معضلاتی به‌وجود می‌آورد و شهرستان جم نیز زمینه و ظرفیت مساعدی برای اشتغال دارد.

این مسئول اضافه کرد: سهمیه اشتغال دستگاه‌های اجرایی به‌صورت کارشناسی ابلاغ شده که دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به اجرایی کردن تعهدات اشتغال خود اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم نیز گزارشی از اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌های اجرایی تا پایان مهر ماه سال جاری را ارائه داد و لزوم اهتمام و تلاش‌های مضاعف دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای کامل تعهدات اشتغال خود در سال جاری را خواستار شد.

ایرج محبی‌زاده از بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی خواست تخصیص منابع قرض‌الحسنه پیش‌بینی شده برای تحقق اشتغال در حوزه مشاغل خانگی را پیگیری کنند.

وی اذعان داشت: در سال جاری تلاش بسیار زیادی برای بهبود وضعیت اشتغال در شهرستان انجام داده‌ایم و انتظار داریم در تعهدات اشتغال به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول