اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و روستایی صورت گرفت

درخشش غرفه دهیاری‌های استان اردبیل

خبرگزاری فارس: غرفه دهیاری‌های استان اردبیل در سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و روستایی خوش درخشید.

درخشش غرفه دهیاری‌های استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اردبیل، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اردبیل اظهار داشت: مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و روستایی صبح امروز در محل مصلای بزرگ امام خمینی تهران برگزار شد.

نصیب نجفی از حضور موفق دفتر امور روستایی استانداری در قالب غرفه دهیاری‌های استان در این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: غرفه دهیاری‌های استان که به همت دهیاران و همکاران دفتر امور روستایی در این نمایشگاه تجهیز شد مورد توجه و بازدید میهمانان قرار گرفت و هر کدام از میهمانان با نحوه عملکرد دهیاری‌های استان و همچنین استعدادهای گردشگری روستاها، منابع، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و روستاهای هدف گردشگری استان اردبیل آشنا شدند.

وی به توزیع اولین زعفران تولیدی استان در بسته‌های یک گرمی بین بازدیدکنندگان اشاره کرد و یادآور شد: با هدف معرفی سوغات استان از حلوای سیاه به عنوان پذیرایی در غرفه دهیاری‌های استان استفاده کردیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اردبیل گفت: جهت آشنایی دهیاران استان با عملکرد سایر دهیاری‌های کشور پس از هماهنگی‌های لازم دهیاران استان را در قالب سفرهای آموزشی در طول برگزاری نمایشگاه به تهران جهت بازدید اعزام کردیم که این دهیاران در سه گروه به تفکیک دهیاری‌های شهرستان اردبیل، نیر و سرعین و نمین، دهیاری‌های شهرستان خلخال و کوثر و دهیاری‌های شهرستان‌های پارس آباد، گرمی، بیله سوار و مشگین‌شهر در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به تهران عزیمت کردند.

نجفی در پایان اذعان داشت: با مغتنم شمردن فرصت پیش آمده جهت معرفی هرچه بهتر عملکرد دهیاری‌های استان و جاذبه‌های گردشگری روستاها طی هماهنگی صورت گرفته با شبکه سراسری خبر، یک گزارش ویژه از غرفه دهیاری‌های استان اردبیل تهیه شد که دیروز از شبکه خبر پخش شد.

انتهای پیام/62005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول