اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد خبر داد

حضور موسسه صنعتی گوشت مشهد در نمایشگاه ایران و پاکستان

خبرگزاری فارس: موسسه صنعتی گوشت مشهد با شرکت در نمایشگاه ایران ـ پاکستان، اقدامات فنی و تخصصی خود را در معرض دید عموم قرار داد.

حضور موسسه صنعتی گوشت مشهد در نمایشگاه ایران و پاکستان

سید مرتضی حیدری؛ مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به حضور موسسه صنعتی گوشت مشهد در نمایشگاه سه‌روزه ایران و پاکستان در مشهد اظهار کرد:حضور در نمایشگاه ایران ـ پاکستان فرصت مناسبی به‌ منظور افزایش تعامل دو کشور و شناخت   ظرفیت‌های موجود برای همکاری‌های بیشتر بود.

وی مهم‌ترین پروژه مشترک بین خراسان‌رضوی و پاکستان را ایجاد کشتارگاه در شهر لاهور این کشور عنوان کرد و افزود: توانمندی‌های ارائه شده از سوی موسسه صنعتی گوشت مشهد به طرف پاکستانی، باعث توسعه روابط خارجی در زمینه فعالیت‌های اقتصادی شده است.

حیدری پویایی و رشد تولیدات داخلی را در گروی صادرات و یافتن بازارهای فراملی دانست و اظهار داشت: با تقویت روابط خارجی و ارائه دستاوردها در نمایشگاه‌های بین‌المللی، سطح آگاهی تولیدکنندگان و در نتیجه کیفیت کالاهای تولیدی ارتقا می‌یابد.

مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد خاطرنشان کرد: گسترش روابط و تبادل اطلاعات بین دو کشور ایران و پاکستان حرکتی رو به جلو و بنیادین در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری است.

وی یادآور شد: موسسه صنعتی گوشت مشهد در این نمایشگاه    توانمندی‌هایی همچون ساخت تجهیزات کشتارگاهی و تولید فرآورده‌های جانبی مانند گرانول صابون و بیوگاز از ضایعات دامی را ارائه کرده بود.

نمایشگاه ایران و پاکستان، به مدت سه روز در محل بین‌المللی نمایشگاه مشهد برپا شده بود.

انتهای پیام/ح/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول