اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رودهن:

تابلوهای صنفی غیرمجاز در رودهن جمع‏‌آوری شد

خبرگزاری فارس: شهردار رودهن از اجرای طرح جمع‏‌آوری تابلوهای صنفی و تبلیغاتی غیرمجاز در این شهر خبر داد.

تابلوهای صنفی غیرمجاز در رودهن جمع‏‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمید محرمی ظهر امروز در دیدار مردمی مسئولان شهرداری رودهن با حضور اهالی شهرک کریتون اظهار داشت: در قالب این طرح، همه تابلوهای غیرمجاز اصناف سطح شهر رودهن جمع‏آوری می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری رودهن قبل از اجرای این طرح، برای اصلاح و ساماندهی تابلوهای سطح شهر به صاحبان اصناف مختلف مسائل لازم را متذکر شده بود.

رنج شهرک «کریتون» رودهن از برخی کاستی‏ها

شهردار رودهن گفت: مردم شهر رودهن و شهرک «کریتون» از برخی کاستی‏های امکاناتی رنج می‏برند.

شهردار رودهن ضمن تقدیر از پذیرایی گرم مردم کریتون اظهار داشت: احداث پارک تفریحی خانوادگی شهرک «کریتون» در صورت معرفی زمینی مناسب توسط اهالی صورت اجرایی به خود می‏گیرد.

محرمی ادامه داد: مدیریت شهری رودهن برنامه‏‌های ارزنده‏ای را برای شهرک کریتون تدارک دیده است که بخشی از آن، امسال اجرایی می‏شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر پارک تفریحی، بازسازی جداول بلوار اصلی شهرک در مسیر کریتون به سادات‌‏محله، بهسازی فضاهای سبز میادین، فضای مقابل مسجد و مزار شهدای کریتون از جمله برنامه‏‌های تعریف ‏شده موجود در دستور کار شهرداری رودهن است.

محرمی افزود: نواحی شهری و به تبع آن مناطق حواشی رودهن نیازمند محیطی درخور شأن شهروندان برای تفریح است.

شهردار رودهن ادامه داد: هر چند اداره ورزش و جوانان رودهن زحمات بسیاری برای تأمین سرانه‏‌های ورزشی متحمل شده است؛ اما هنوز از نظر فضای سبز و ایجاد پارک مناسب در شهر کاستی‏هایی وجود دارد.

وی اضافه کرد: قبل از این با توافق شهرداری رودهن و اهالی شهرک کریتون بنا شد تا زمین فوتبال خاکی این شهرک به پارکی تفریحی تبدیل شود.

محرمی افزود: با بررسی بیشتر مشخص شد که زمین فوتبال خاکی دارای سند شخصی است و وجود معارض ادامه فعالیت شهرداری در این زمین را غیر ممکن می‏کند.

شهردار رودهن ادامه داد: اگر اهالی، معتمدان محلی و بزرگان شهرک کریتون زمینی مناسب برای احداث پارک معرفی کنند، شهرداری آماده ساخت پارک تفریحی است.

بهسازی جداول بلوار اصلی کریتون

شهردار رودهن همچنین از اصلاح و بازسازی جداول بلوار اصلی این شهرک خبر داد و گفت: شهرداری رودهن پروژه‏‏های عمرانی بسیاری را برای شهرک‏های رودهن در نظر دارد که اغلب آنها با تلاش واحدهای مختلف امسال به ثمر می‏نشیند.

وی ادامه داد: از جمله مهم‏ترین پروژه‏های در دست اقدام شهرداری می‏توان به احداث و بازسازی جداول بلوار اصلی مسیر کریتون اشاره کرد.

محرمی اضافه کرد: در حال حاضر، این بلوار در طول اغلب مسیر خود جدول ندارد و جداول کنونی نیز از کیفیت چندانی برخوردار نیست.

در این ملاقات عمومی ساکنان شهرک کریتون از نزدیک مشکلات و مطالبات خود را با مدیریت شهری رودهن مطرح کردند.

تجهیز سالن ورزشی کریتون به وسایل ورزشی، احداث پارک و ایجاد محیط تفرجگاهی خانوادگی، بهسازی فضای سبز میادین ورودی و خروجی، نصب سرعت‏گیر در جاده اصلی و مسیر تردد دانش‏آموزان و احداث راه مواصلاتی حد فاصل کریتون و «سادات‏‌محله» از جمله درخواست‏های مردم بود.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول