اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته

شهر ماهنشان 56 میلی‌متر بارندگی داشته است/کاهش 9 درجه‌ای دما در زنجان

خبرگزاری فارس: کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ادامه بارندگی در استان زنجان گفت: ماهنشان طی 24 ساعت گذشته با 56.3 میلی‌متر بارندگی بیشترین میزان بارش را داشته است.

شهر ماهنشان 56 میلی‌متر بارندگی داشته است/کاهش 9 درجه‌ای دما در زنجان

سونا صرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را برای 24 ساعت آینده بارانی اعلام کرد و اظهار داشت: بارندگی‌ها در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

وی از کاهش 9 درجه‌ای دما در شهر زنجان خبر داد و افزود: دمای صبح امروز شهر زنجان به چهار درجه بالای صفر رسید.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان، ماهنشان را با یک درجه بالای صفر سردترین شهر استان طی 24 ساعت گذشته اعلام کرد و افزود: آب‌بر با 16 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر در این مدت بوده است.

وی وضعیت جوی استان زنجان را برای 24 ساعت آینده غالبا ابری پیش‌بینی کرد و تصریح کرد: بارش‌ها تا روز چهارشنبه در استان ادامه می‌یابد.

صرفی میزان بارش‌ را در شهر زنجان 15.4 میلی‌متر اعلام کرد و گفت: در دو شهر خرم‌دره و ابهر طی 24 ساعت گذشته 18.8 میلی‌متر باران باریده است.

وی از بارش 26.4 میلی‌متر باران طی 24 ساعت گذشته در شهر قیدار خبر داد و اضافه کرد: ماهنشان طی این مدت شاهد بارش 56 میلی‌متری باران بوده است.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان میزان بارش‌ها را در فرودگاه و خیرآباد را به ترتیب 26.3 و 15.7 میلی‌متر باران اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول