اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

بارندگی‌های شدید اصفهان را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه لوله‌های فاضلاب شهر گنجایش سیلاب را ندارد، گفت: بارندگی‌های شدید اصفهان را تهدید می‌کند.

بارندگی‌های شدید اصفهان را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی بهبهانی پیش‌ از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حادثه حریق یکی از شرکت‌های تولیدکننده گاز در منطقه 12 شهر اصفهان در روز پنج‌شنبه هفته گذشته اظهار داشت: دو سال گذشته نیز یکی از شرکت‌های گاز در خیابان بسیج دچار حریق شد، که با تلاش آتش‌نشانان اصفهان از حادثه‌ای بزرگ نجات یافت.

وی با تاکید بر اینکه می‌توان خطرات بالقوه را قبل از بروز حادثه شناسایی کرد، افزود: وجود شرکت‌های گاز در شهر تهدید جدی برای امنیت شهروندان است، به همین دلیل اخطارهای کتبی به منظور انتقال این مشاغل به خارج از شهر از چندی پیش داده شده بود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: این موضوع نشان می‌دهد که ایمنی را نمی‌توان با اخطار به دست آورد بلکه باید با الزام وارد عمل شد تا از بروز حوادث بزرگ جلوگیری کرد.

وی به ضرورت تهیه نقشه پهنه‌بندی خطر در مورد سیل، زلزله و حریق تاکید کرد و گفت: بسیاری از انبارها در مناطق مسکونی ایجاد شده و این یک تهدید برای شهر اصفهان است.

بهبهانی یادآور شد: از آن جایی که لوله‌های فاضلاب شهر گنجایش سیلاب را ندارد، بنابراین بارندگی‌های شدید نیز شهر اصفهان را تهدید می‌کند.

وی تاکید کرد: برای هدایت آب‌های سطحی به مادی لازم است شبکه دیگری احداث شود که این امر مستلزم تهیه نقشه پهنه‌بندی سیل با پلان‌کَد است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول