اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سمنان:

کاروان‌های راهیان نور ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان سمنان گفت: اردوهای راهیان نور در راستای مقابله با جنگ نرم و توطئه‏های فرهنگی دشمنان طرح‌ریزی شده است.

کاروان‌های راهیان نور ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن است

مهدی ترحمی ‌در حاشیه‌ اعزام دانش‌آموزان سمنانی در راه‌آهن سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان بیان داشت: اردوهای راهیان نور اثرات مثبت و سازنده‌ای در دانش‌آموزان می‌گذارد.

وی افزود: رشد معنوی جوانان و نوجوانان جامعه در جهت تعالی، پیشرفت و تکامل با توجه به هجوم فرهنگی دشمنان و تلاش آنان در انحراف فکر و ذهن جوانان این مرز و بوم نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی و سازنده است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان سمنان تأکید کرد: متولیان فرهنگی و مسئولان امر باید در راستای تربیت نسل چهارم انقلاب تلاش و اهتمام ویژه‌ داشته باشند و بدانند که این امر جز با انجام فعالیت‌های فرهنگی جذاب و موثر میسر نمی‌شود.

ترحمی در ادامه با اشاره به آغاز اعزام کاروان‏های راهیان نور به مناطق عملیاتی بیان داشت: دو کاروان از سمنان با حضور 750 نفر از دختران دانش‌آموز مقطع دوم دبیرستان در قالب درس آمادگی دفاعی به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این تعداد در دو مرحله در تاریخ‌های 22 و 28 آبان ماه راهی مناطق عملیاتی می‌شوند، گفت: دانش‌آموزان با تمهیدات صورت گرفته از مسیر ریلی به مناطق اعزام می‌شوند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان سمنان افزود: همچنین برای ارتقای رفاه حال دانش‏آموزان، همراه هر کاروان یک امدادگر حضور دارد.

ترحمی گفت: فرآیند برنامه‌ریزی و اجرای اردوهای راهیان نور با پیگیری سپاه و آموزش و پرورش به خوبی دنبال شده است و ثمرات این اقدامات را در راهیان‌نور مشاهده خواهیم کرد.

به گزارش فارس؛ در مرحله نخست اردوهای راهیان نور در سمنان، اعزام بیش از 420 نفر از دانش‌آموزان در میان بدرقه‌ باشکوه خانواده‌ها و مسئولان شهرستان سمنان به همراه 72 نفر از عوامل اجرایی به راهیان نور انجام شد.

انتهای پیام/‌ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول