اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

تا 9 آذر ماه امسال

7 کاروان راهیان نور دختران از سمنان اعزام می‏شود

خبرگزاری فارس: هفت کاروان راهیان نور دختران دانش‏آموز تا 9 آذر ماه امسال از استان سمنان به مناطق عملیاتی دوران جنگ اعزام می‏شوند.

7 کاروان راهیان نور دختران از سمنان اعزام می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، فرمانده سپاه شهرستان شاهرود ظهر امروز در مراسم بدرقه نخستین کاروان اعزامی راهیان نور شاهرود و میامی که با حضور 400 نفر از دانش‌آموزان دختر سال دوم متوسطه و مسئولان شهرستان شاهرود و استان سمنان در ایستگاه راه‏آهن شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان در این اردو و تلاش عوامل اجرایی برای بهتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور دانش‏آموزی جای تقدیر دارد.

عباس مطهری گفت: این کاروان به نام «فاطمه زهرا(س)» نام‏گذاری شده است و امیدواریم همه دختران دانش‏آموز با الگو قرار دادن حضرت فاطمه(س)، از این مسیر استفاده لازم را ببرند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‏آموزی استان سمنان از شاهرود به مناطق عملیاتی افزود: ‌این کاروان نماینده جوانان استان در بیعت با شهداست.

در حاشیه این مراسم اعلام شد که نخستین کاروان نور بسیج دانش‌آموزی سپاه استان سمنان شامل 400 دانش‌آموز دختر دوم متوسطه شهرستان‌های میامی و شاهرود با استفاده از مسیر ریلی و قطار به اندیمشک اعزام شدند و از اندیمشک به مقصد اردوگاه با اتوبوس، این مسیر کوتاه را طی می‏کنند.

هفت کاروان دیگر دختران دانش‏آموز تا 9 آذر ماه از استان سمنان به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، این مراسم بسیار باشکوه و با استقبال خانواده‏های دانش‏آموزان شاهرودی برگزار شد و برای اولین بار حال و هوای دیگری از اعزام کاروان‏های راهیان نور داشت.

کاروان‏ راهیان نور دانش‏آموزان شاهرودی با تلاش‏های انجام شده از سوی مسئولان سپاه استان سمنان، آموزش و پرورش و نمایندگان مردم دامغان، سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار از طریق شبکه ریلی عازم مناطق عملیاتی دوران جنگ تحمیلی شدند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول