اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

سانحه‎ای که تکذیب شد / تبلیغات روانی دشمن علیه حرکت بزرگ فرهنگی راهیان نور

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر تصادف اتوبوس راهیان نور حامل دانش‎آموزان دوم متوسطه در محور کردکوی ـ گرگان را تکذیب کرد.

سانحه‎ای که تکذیب شد / تبلیغات روانی دشمن علیه حرکت بزرگ فرهنگی راهیان نور

حسین کریمی‎اول ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به حادثه‎ای که برای کاروان راهیان نور شهر بروجرد چهارمحال و بختیاری به وجود آمد، تبلیغات روانی دشمن علیه این حرکت بزرگ فرهنگی شدت پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: اثرگذاری مثبت برنامه‎های راهیان نور در جامعه و دانش‎آموزان سبب شد تا سایت‎ها و شبکه‎های دشمن علیه این برنامه فرهنگی ضدایرانی داشته باشند تا مشارکت پررنگ دانش‎آموزان از سوی خانواده‎ها رو به تحلیل برود.

هدف شایعه‎سازی‎ها به چالش انداختن راهیان نور و توقف این رویکرد فرهنگی است

جانشین فزمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: هدف دشمن از شایعه‎سازی و دروغ‌پردازی‎ها به چالش انداختن برنامه راهیان نور و توقف این رویکرد فرهنگی است.

کریمی‎اول مراقبت در مسائل فنی و ایمنی خودروهای راهیان نور را ضرورتی مهم خواند و ابراز داشت: حساسیت در این امر بسیار مهم است تا خدایی ناکرده شاهد بروز حادثه برای هیچ یک از کاروان‎های راهیان نور نباشیم و دشمن به هدف شوم خود نرسد.

مسئول ستاد راهیان نور استان گلستان یادآور شد: کمیته ترابری راهیان نور با هماهنگی اداره راهنمایی و رانندگی همچنین مسئولان فنی تدارک دیده شده که به طور کامل ایمنی خودروهای راهیان نور را چکاپ می‎کنند البته توجه به مسائل فنی کاروان‎های راهیان نور در دستور کار کشور نیز قرار دارد و مسئله‎ای استانی نیست.

پلیس ‎همراه از بین دانش‎آموزان در داخل هر اتوبوس انتخاب شده است

مسئول ستاد راهیان نور استان گلستان بیان داشت: با توجه به مسافت طولانی مناطق عملیاتی سعی شده تا بهترین ماشین‎ها برای کاروان راهیان نور انتخاب شود حتی پلیس ‎همراه از بین دانش‎آموزان در داخل هر اتوبوس انتخاب شده تا به راننده تذکرات راهنمایی و رانندگی را بدهد.

کریمی‎اول تاکید کرد: علاوه بر رعایت مسائل فنی و ایمنی، مسئولی برای هر یک از کاروان‎ها مشخص، تا در جایی که به راننده نیاز است در سرعت، دقت و سایر مسائل ایمنی تذکر داده شود این اقدام صورت پذیرد و دستورالعمل‎های ابلاغی سپاه نیز پیگیری شود.

وی در خصوص برخورد با نشر اکاذیب منتشره متذکر شد: ستاد مرکزی راهیان نور باید مراقبت کند تا خدایی ناکرده مجموعه‎ای به عنوان خبرگزاری یا نشریه بدون هماهنگی با این ستاد اقدام به نشر اخبار کذب در راستای خبری که اصلا صحت آن تائید نشده و یا منبع آن مشخص نیست نکند.

تبلیغات منفی دشمن برای کاروان‎های راهیان‎نور به این شایعات ختم نمی‎شود

مسئول ستاد راهیان نور استان گلستان اضافه کرد: خبری که در برخی خبرگزاری‎ها و نشریات در خصوص راهیان نور گلستان منتشر شد شایعه‎ای بیش نبوده و قطع و یقین بدانید که از کانال‎های مختلفی که نظارت بر رسانه‎ها و جراید دارند با کسانی که به شایعات برای مخدوش کردن ذهن مردم دامن می‎زنند به شدت برخورد می‎شود.

کریمی‎اول اظهار داشت: تبلیغات منفی دشمن در راستای کاروان‎های راهیان نور به این شایعات ختم نمی‎شود بلکه از سال‎های گذشته دشمن روی این موضوع فرهنگی حساس شده و تبلیغات گسترده‎ای برنامه‎ریزی کرده است که همه باید هوشمندانه از این خطر گذر کرده و نقشه‎های دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول