اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

راه شهدا را در مسیر راهیان نور ادامه می‌دهیم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت:‌ راهیان نور یک عطیه الهی و ارمغان شهدای هشت سال دفاع مقدس است و ما راه شهدا را در مسیر راهیان نور ادامه می‌دهیم.

راه شهدا را در مسیر راهیان نور ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار علی استادحسینی ظهر امروز در مراسم بدرقه نخستین کاروان اعزامی راهیان نور شاهرود و میامی که با حضور 400 نفر از دانش‌آموزان دختر سال دوم متوسطه و مسئولان شهرستان شاهرود و استان سمنان در ایستگاه راه‏آهن شاهرود برگزار شد، خطاب به حاضران اظهار داشت: در این راه نورانی بدانید لطف خداوند شامل حال شما شده و حرکت در راه راهیان نور در واقع حفاظت از اندیشه و راه شهداست.

وی افزود: این راه آثار خود را به نسل جوان منتقل می‌کند و دشمنان با تمام توان خود به جنگ این فرهنگ آمده‌اند؛ اما خون شهدا در این راه نظاره‌گر ما هستند و باید برای ادامه راه آنها تلاش کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب در خصوص کار صحیح و ناراحتی استکبار گفت: ‌امام راحل فرمودند هر وقت دیدید که آمریکا از کار شما ناراحت شده، بدانید مسیر صحیحی را انتخاب کرده‏اید.

استادحسینی ادامه داد: راهیان نور نیز مسیر صحیحی است؛ چراکه آمریکا، اسرائیل و غرب این مسیر را تخطئه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز حدود 400 نفر از دانش‏آموزان شهرستان شاهرود در قالب نخستین کاروان راهیان نور دانش‏آموزی استان سمنان در سال‏جاری، عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شدند.

این مراسم بسیار باشکوه و با استقبال خانواده‏های دانش‏آموزان شاهرودی برگزار شد و برای اولین بار حال و هوای دیگری از اعزام کاروان‏های راهیان نور داشت.

کاروان‏ راهیان نور دانش‏آموزان شاهرودی با تلاش‏های انجام شده از سوی مسئولان سپاه استان سمنان، آموزش و پرورش و نمایندگان مردم دامغان، سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار از طریق شبکه ریلی عازم مناطق عملیاتی دوران جنگ تحمیلی شدند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول