اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

تحویل 11 هزار کلید مسکن مهر تا آذر ماه در استان اردبیل

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از تحویل 11 هزار کلید مسکن مهر به متقاضیان در شهرهای بالای 25 هزار نفر تا پایان آذرماه امسال خبر داد.

تحویل 11 هزار کلید مسکن مهر تا آذر ماه در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در هفتاد و یکمین جلسه شورای مسکن مهر استان اردبیل، اظهار داشت:‌ هم اکنون 39 هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر و شش هزار و 500 واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر در حال ساخت است.

وی با اشاره به تحویل بیش از 7 هزار واحد مسکونی از 39 هزار واحد به متقاضیان افزود: پیش‌بینی می‌شود 11 هزار واحد مسکونی نیز تا آذرماه امسال و مابقی تا شش ماهه اول سال 92 آماده و تحویل داده شود.

نیکزاد از پرداخت به روز وام‌های بافت فرسوده شهری از طریق بانک مسکن خبر داد و تصریح کرد:‌ هم اکنون چهار هزار و 300 واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه 16 هزار واحد مسکونی فقط توسط تعاونی مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر در حال ساخت است، خاطر نشان کرد: ساخت این واحدهای مسکونی باید تا پایان سال‌جاری تمام شود.

این مسئول با اشاره به تحویل 3 هزار و 100 واحد مسکونی به متقاضیان تا پایان آذرماه از 16 هزار واحد نامبرده اضافه کرد: ساخت 4 هزار واحد مسکونی نیز تا پایان سال‌جاری به پایان می‌رسد.

نیکزاد از اتمام و تحویل سه هزار واحد مسکونی از 16 هزار واحد در حال ساخت خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود ساخت شش هزار واحد باقی‌مانده نیز در سال 92 به پایان برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل از معاون سازمان مسکن و شهرسازی استان خواستار تحویل کلید واحدها، بلافاصله پس از تکمیل هر واحد شد و افزود:‌ تحویل واحدهای مسکونی برای پایان سال نگه داشته نشود.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: با توجه به تعداد واحدهای مسکونی در حال ساخت، قرارداد جدیدی در حال حاضر برای ساخت مسکن مهر در استان منعقد نمی‌شود.

نیکزاد با بیان اینکه 9 مدرسه در سطح استان چون شهرستان‌های مشگین‌شهر، پارس‌آباد، شام‌اسبی، نمین، خلخال و اردبیل و شش مسجد در حال ساخت است، خواستار ارایه گزارشی از اسامی مساجد و مدارس در حال ساخت و پیشرفت فیزیکی ساخت آن تا یک ماه دیگر شد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول