اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری کامل از طرح مسکن مهر

10 هزار نفر در تاکستان خانه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تاکستان گفت: 10 هزار نفر با بهره‌برداری کامل از طرح مسکن مهر در این شهرستان در واحد‌های مسکونی تاکستان ساکن می‌شوند.

10 هزار نفر در تاکستان خانه‌دار می‌شوند

علی اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: با انجام نهایی مراحل عملیاتی پروژه بزرگ مسکن مهر شهرستان تاکستان حجم قابل توجهی از نظر هکتاری به توسعه جامع بخش مرکزی این شهرستان افزوده شده و بالغ بر 3 هزار خانواده با جمعیتی معادل 10 هزار نفر در این منطق جدید‌الاحداث اسکان پیدا می‌کنند.

فرماندار شهرستان تاکستان افزود: در مجموع مسکن مهر شهرستان تاکستان بیش از 3 هزار واحد است که از امکاناتی نظر آب، برق، گاز، لوله‌گذاری خط فاضلاب بهره‌مند است و عملیات اجرای این امکانات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه توسعه مسکن مهر از اولویت‌های بسیار مهم و ویژه دولت است که در شهرستان تاکستان رشد و شتاب چشم‌گیری را تجربه کرده است، تصریح کرد: شکوفایی و سازندگی کشور در بخش‌های مربوط به مسکن و راه‌سازی از ابتدای سال 84 تاکنون بسیار گسترده و قابل تقدیر بوده است که میزان رضایت‌مندی شهروندان را نیز افزایش داده است.

فرماندار شهرستان تاکستان ادامه داد: تعداد قابل توجهی از واحد‌های مسکن مهر این شهرستان با مشارکت تعاونی‌ها احداث می‌‌شود که تمام آنها تاکنون همکاری بالایی را در ساخت این واحد‌ها داشته‌اند.

اکبریان عنوان کرد: اجرای طرح‌های موفق در حوزه روستایی نهم از برنامه‌های ویژه این فرمانداری این شهرستان است که با جدیت خاصی دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین قول‌های مساعدی برای توسعه شبکه آبرسانی و فاضلاب مسکن مهر این شهرستان ارائه شده است.

فرماندار شهرستان تاکستان ابراز کرد: تاکنون خدمات و فعالیت‌های فراوانی برای توسعه عرصه کشاوری و صنعت در این شهرستان انجام شده است که شایسته تقدیر است.

اکبریان بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان تاکستان قطب تولید انگور استان قزوین است در این راستا نیز برنامه‌ریزی‌های بسیار چشم‌گیری برای حمایت از کشاورزان در حال انجام است که از آن جمله می‌توان به اجرای طرح‌های حمایتی مانند پرداخت تسهیلات اشاره کرد.

انتهای پیام/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول