اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مشارکت‌های همگانی شهرداری مشهد تاکید کرد

نظارت بر عملکرد خیمه‌های عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی در ایام محرم

خبرگزاری فارس: مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های همگانی شهرداری مشهد از انجام هماهنگی‌های گسترده به‌منظور نظارت بیشتر بر عملکرد ایستگاه‌های صلواتی در ایام عزاداری محرم خبر داد.

نظارت بر عملکرد خیمه‌های عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی در ایام محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احسان ثانوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: امسال همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و صفر،‌ با هماهنگی‌های به‌ عمل آمده با شورای هیئت‌های مذهبی و ستاد ساماندهی شئونات اسلامی ‌نظارت بر ایستگاه‌های صلواتی و خیمه‌های عزاداری صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این نظارت‌ها و انجام هماهنگی‌ها همچون سال‌های پیشین و به‌ صورت جامع انجام خواهد شد تا شاهد برپایی مراسم مذهبی مطابق شأن و منزلت آن و به دور از هرگونه مشکل و رویدادی باشیم.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های همگانی شهرداری مشهد ادامه داد: در همین راستا آئین‌نامه و دستورالعمل برگزاری ایستگاه صلواتی در شهر مقدس مشهد نیز به تمامی تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی ارائه می‌شود تا مطابق با آن فعالیت‌های خود را انجام دهند تا شاهد پکپارچگی و انسجام بیشتری در برنامه‌ریزی‌ها باشیم.

ثانوی تصریح کرد: امسال 70 تشکل فرهنگی و هیئت مذهبی در شهر مقدس مشهد فعالیت می‌کنند و شهرداری مشهد نیز ضمن مشارکت در این فعالیت‌ها،‌مصوبات لازم را جهت اجرا به مناطق مختلف ارائه می‌کند.

وی در ادامه از تولید و توزیع نرم‌افزار عزاداران حسینی نیز خبر داد و اظهار داشت: این نرم‌افزار در تعداد 2 هزار عدد در اختیار مناطق 13گانه شهرداری مشهد قرار می‌گیرد تا در میان هیئت‌های مذهبی و تشکل‌ها توزیع شود.

انتهای پیام/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول