اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

خرم‌دره زمینه مساعدی برای طرح‌های دامپروری دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: خرمدره زمینه بسیار مساعدی برای ایجاد طرح‌های کشاورزی و دامپروری دارد.

خرم‌دره زمینه مساعدی برای طرح‌های دامپروری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: بخش کشاورزی به واسطه اهمیت آن در توسعه پایدار اقتصادی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و امسال با توجه به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اعتبارهای خوبی توسط دولت برای توسعه بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: تخصیص این اعتبارات از سوی دولت به بخش کشاورزی نشان از توجه دولت به توسعه کشاورزی کشور در تمام زمینه‌ها دارد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر اطلاع‌رسانی گسترده در سطح شهرستان به ویژه در روستاهای تابعه، از بخشدار مرکزی خواست تا دهیاران در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: دهیاران باید افراد متقاضی دارای طرح در بخش کشاورزی را به دبیرخانه ستاد شهرستان خرم‌دره معرفی کنند‌.

نوری‌پور با بیان اینکه اولویت ارائه تسهیلات با افراد بیکار است، تصریح کرد: ما بر اساس برنامه طرح توسعه حرکت می‌کنیم و اگر در ماه‌های پایانی سال تسهیلاتی باقی بماند، این تسهیلات در طرح‌های بزرگ و سرمایه‌گذاری صرف می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع و تسهیل در روند تشکیل پرونده‌ها و ارائه تسهیلات خاطرنشان کرد: باید طوری عمل کرد که متقاضیان در این بخش به راحتی بتوانند طرح‌های خود را ارائه دهند که باید روند تشکیل پرونده‌ها و ارائه تسهیلات به متقاضیان تسریع و تسهیل شود.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به تصویبنامه هیئت وزیران در زمینه تشکیل ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: در این طرح روستائیان بیکار فاقد زمین و یا کم زمین ساکن در محل و نیز افراد با تجربه یا دارای مدرک تحصیلی مرتبط با طرح و فاقد شغل اشخاص دارای اولویت هستند.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در پاسخ به استعلامها، علت کندی روند در برخی دستگاه‌ها را جویا شد.

نوری‌پور با بیان اینکه شهرستان خرمدره به لحاظ وجود زمین‌های مرغوب و درجه یک کشاورزی، زمینه بسیار مساعدی را برای ایجاد طرح‌های کشاورزی و دامپروری دارد، گفت: با توجه به تسهیلات اختصاص داده شده از سوی دولت، میتوان علاوه بر تولید محصولات کشاورزی میزان اشتغالزایی را نیز افزایش داد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول