اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

تامین سلامت دام موجب رشد اقتصادی است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار کرمان گفت: تامین سلامت دام موجب افزایش تولید و درآمد می‌شود و در نتیجه رشد اقتصادی جامعه را به دنبال دارد.

تامین سلامت دام موجب رشد اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان کرمان اظهار داشت:‌ دامپزشکی جایگاه و نقش تعیین‌کننده‌ای در جامعه دارد و تامین سلامت دام موجب افزایش تولید و درآمد می‌شود و در نتیجه رشد اقتصادی جامعه را به دنبال دارد.

تکلوزاده تامین ایمنی غذایی را از جمله وظایف مجموعه دامپزشکی برشمرد و ابراز داشت: جلوگیری از گسترش بیماری‌های مشترک انسان و دام فعالیت دشواری است که توسط دامپزشکی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: جلوگیری از گسترش بیماری‌های مشترک انسان و دام نقش مهمی در بهداشت جامعه و سلامت افراد دارد و موجب کاهش هزینه‌های درمانی می‌شود.

تکلوزاده تصریح کرد: نظارت بر باقیمانده سموم،‌ داروها و فلزات در فرآروده‌های دامی نیز توسط دامپزشکی صورت می‌گیرد که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا این امر مانع بروز سرطان‌ها و بیماری‌های گوارشی می‌شود.

این مسئول با اشاره به وجود بیکاری در جامعه بیان داشت: با توسعه مجموعه‌های دامی و نظارت دامپزشکی بر دام‌ها و جلوگیری از تلفات گرایش مردم به بخش دامداری افزایش می‌یابد و ایجاد اشتغال می‌شود.

تکلوزاده عنوان کرد: بیماری‌های مشترک بین انسان و دام گاهی یک جامعه را از نظر روانی بهم می‌ریزد و در این زمان نقش موثر دامپزشکی بیش از گذشته مشخص می‌شود.

وی از زیدآبادی مدیرکل سابق دامپزشکی استان کرمان به عنوان مدیری موفق در این خطه نام برد و ابراز داشت: در دوران مدیریتی وی شاهد توسعه خدمات دامپزشکی بودیم.

تکلوزاده با اشاره به اینکه مسئولیت را باید فرصتی برای خدمتگزاری به مردم دانست، افزود: مدیران باید بر مجموعه خود اشراف کامل داشته باشند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند تا مدیریت مطلوبی اعمال شود.

انتهای پیام/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول