اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا خبر داد

کمک 2 میلیارد ریالی خیران نکایی به امور سلامت

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا از کمک دو میلیارد و 250 میلیون ریالی خیران نکایی به سلامت شهرستان خبر داد.

کمک 2 میلیارد ریالی خیران نکایی به امور سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، اسماعیل محمودیان در دومین جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان نکا در سالن فرمانداری این شهرستان گفت: در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت همه‌جانبه در امر سلامت و بهداشت این شهرستان بوده‌ایم.

این مسئول اظهار داشت: افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان امام حسین (ع) نکا با اعتباری بیش از 60 میلیارد ریال از جمله خیرات این نظام و کمک مسئولان و دولت به شهرستان است.

محمودیان خاطرنشان کرد: تاکنون 529 هزار نفر به این بیمارستان مراجعه کرده اند و 291 هزار نفر نیز به بخش اورژانس آن مراجعه کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا ادامه داد: 2 هزار و 694 جراحی بزرگ و بیش از 4 هزار و 500 جراحی کوچک در این بیمارستان انجام شده است.

وی ضریب اشتغال تخت ژ‌های بیمارستان نکا را بیش از 100 درصد عنوان کرد که این ضریب اشتغال در شهریور ماه به 106 درصد رسیده بود که بیانگر ارائه خدمات است و اگر فضای بیشتری داشته باشیم خدمات بیشتری ارائه می‌شود و شهروندان به شهرهای مجاور نمی‌روند.

محمودیان گفت: نکا بیشترین مراکز بهداشتی و درمانی استیجاری استان را داراست و در این رابطه نیازمند فضای مناسب بهداشت و درمان هستیم.

این مسئول افزود: احداث ساختمان مسکونی برای متخصصان غیربومی، احداث اورژانس، تجهیز بیمارستان، تشکیل صندوق حمایت از بیماران نیازمند، احداث بخش آی سی یو، احداث مرکز مشاوره درمانی برای بیماران روانی و... از جمله اولویت‌های حوزه سلامت شهرستان است.

فرماندار شهرستان نکا نیز ابراز داشت: در سال‌های اخیر خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به شهروندان نکایی ارائه شده است که کاملاً ملموس است.

رضا آزادی‌کناری با اشاره به افتتاح بیمارستان 36 تختخوابی امام حسین (ع) بیان داشت: این بیمارستان با ارائه خدمات فراوان به شهروندان از بسیاری مشکلات و هزینه‌های جانبی برای شهروندان کاسته است.

وی از بهره‌برداری بخش اورژانس بیمارستان خصوصی سینا در نکا در ابتدای سال 92 خبر داد و ادامه داد: با افتتاح این بیمارستان شهروندان نیازی به بهره مندی از بیمارستان‌های شهرهای همجوار ندارند.

این مسئولمتذکر شد: در حال حاضر راه اندازی بخش تالاسمی و دیالیز از نیازهای مهم شهرستان است و می‌خواهیم که دستگاه ذخیره برای سه دستگاه دیالیز فعلی از استان ارسال شود تا در مواقع ضروری با مشکل روبرو نشویم.

به گزارش فارس، در این مراسم از شش نیکوکار حوزه سلامت در شهرستان نکا تجلیل شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول