اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی:

تنها قلم شاعران سرخی خون شهدا را سبز می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر سومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی گفت: در استان مرزی کرمانشاه توانستیم عظمت و شکوه ایران اسلامی در بخش فرهنگی را به گوش جهانیان برسانیم و این موضوع خود مایه افتخار است.

تنها قلم شاعران سرخی خون شهدا را سبز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهروز اثباتی در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان سومین کنگره بین‌الملل شعر مقاومت اسلامی که در تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی بعد از نشست‌هایی که در ارومیه و بوشهر داشتیم، بنا شد که امسال این دوره از کنگره به مناسبت 13 آبان، در روزهای 11 تا 13 آبان ‌ماه در استان کرمانشاه برگزار شود که به خوبی برگزار شد.

اثباتی ادامه داد: در استان مرزی کرمانشاه توانستیم که عظمت و شکوه ایران اسلامی در بخش فرهنگی را به گوش جهانیان برسانیم و این موضوع خود مایه افتخار است.

دبیر سومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی افزود: تنها جایی که فرهنگ‌ها در هم می‌آمیزد، فرهنگ مقاومت است چراکه همیشه خون شهدا به رنگ قرمز است و تنها قلم شاعران است که رنگ خون آنها را سبز می‌‌کند.

اثباتی با خرسندی گفت: مسئولان استان کرمانشاه با توانمندی خاصی، توانستند قابلیت‌های فرهنگی برگزاری این کنگره را خیلی خوب و انسجام یافته که نشان از ظرفیت‌های خاص و نهفته در این استان است به نمایش بگذارند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با حضور معاون فرهنگی سازمان بسیج کل ‌کشور از استاندار کرمانشاه سید‌دادوش هاشمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه جلال منکرسی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان سردار محمدنظر عظیمی و  همچنین مسئولان کمیته‌های برگزاری این کنگره از جمله رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری نورالله حسینی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حجت‌الا‌سلام محمد آفتابی، مدیرکل مرکز صدا و سیمای استان شریفی، مسئول قرارگاه رسانه‌ای بسیج نوری‌مقدم، رئیس دانشگاه رازی محمدمهدی خدایی و با اهدای لوح سپاس تجلیل به‌عمل آمد. 

انتهای پیام/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول