اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار اثباتی به فارس خبر داد

حضور شاعران کنگره شعر مقاومت در یادمان مرصاد

خبرگزاری فارس: شاعران سومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی در یادمان مرصاد و ارتفاعات قلاویزان حضور یافتند.

حضور شاعران کنگره شعر مقاومت در یادمان مرصاد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی در پی حماسه ماندگار و غرورآفرین استقبال مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و پیگیری‌های مستمر مسئولان استان در کرمانشاه در حال برگزاری است.

در این کنگره 37 میهمان از 20 کشور جهان حضور خواهند داشت که این میهمانان خارجی از کشورهای فلسطین، مصر، مغرب، لیبی، سودان، الجزایر، لبنان، یمن، عراق، ترکیه، عربستان، اردن، کویت، بحرین، عمان، افغانستان، پاکستان، هندوستان و تاجیکستان هستند.

سردار بهروز اثباتی ظهر امروز در ‌حاشیه برگزاری این کنگره در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سرپل‌ذهاب اظهار کرد: شاعران سومین کنگره شعر مقاومت بین‌المللی اسلامی صبح امروز در یادمان مرصاد حضور یافتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: پس از این مراسم شاعران و میهمانان به ‌سوی شهرستان سرپل‌ذهاب حرکت کردند و در حرم احمد بن اسحاق به زیارت پرداختند و سپس عازم ارتفاعات قلاویزان شدند.

وی تعداد افراد حاضر در برنامه‌های امروز را بیش از 120 نفر اعلام کرد و گفت: این افراد عصر امروز به 3 گروه تقسیم می‌شوند و به شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب می‌روند و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در برنامه‌هایی که در این 3 شهرستان تدارک دیده شده حضور پیدا کرده و شاعران به ارائه اشعار خود می‌پردازند.

اثباتی تاکید کرد: در بحث مقاومت 2 بخش ادبیات و فرهنگ عملی داریم و برنامه‌های امروز و حضور شاعران داخلی و خارجی در این برنامه‌ها برای ترویج فرهنگ مقاومت و آشنایی بیشتر آنان با فرهنگ عملی مقاومت است.

سردار حاجی‌علیانی، از یادگاران دوران دفاع مقدس در یادمان مرصاد به روایت خاطراتی از دوران دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان اسلام برای میهمانان پرداخت.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول