اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی خبر داد

اتمام 20 پروژه ایمن‌سازی در روستاهای آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: امسال 20 پروژه ایمن سازی در روستاهای آذربایجان‌غربی به اتمام رسیده است.

اتمام 20 پروژه ایمن‌سازی در روستاهای آذربایجان‌غربی

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال پروژه‌های ایمن‌سازی روستاهای استان در دو مرحله افتتاح شده‌اند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های ایمن‌سازی در هفته دولت و هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، تصریح کرد: ایمن‌سازی روستاها در راستای کاهش اثرات بلایای طبیعی انجام‌گرفته است.

عزیزی با اشاره به اجرای 20 پروژه ایمن‌سازی در استان در سال جاری، افزود: از این تعداد 11 پروژه ایمن‌سازی در هفته دولت و 9 پروژه دیگر نیز در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی ایمن‌سازی شده‌اند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اعتبار هزینه شده در این زمینه، خاطرنشان کرد: برای این منظور 19 میلیارد و 30 میلیون ریال هزینه شده است.

عزیزی با بیان اینکه طرح ایمن‌سازی روستاها در جابه‌جایی روستاها خلاصه نمی‌شود، گفت: علاوه بر این 2 هزار واحد مسکونی روستایی نیز ایمن سازی و نوسازی شده‌اند.

وی اظهار داشت: در این راستا یک‌هزار واحد در قالب طرح بهسازی مسکن روستایی با اعتبار 99 میلیارد و 850 میلیون ریال به اتمام رسیده است.

عزیزی گفت: یک هزار واحد دیگر نیز در قالب واحدهای بهسازی شده با اعتبار 99 میلیارد و 900 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده‌اند.

انتهای پیام/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول