اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

نیاز باشد شبانه جلسه می‌گذاریم تا تسهیلات مسکن روستایی پرداخت شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: اگر نیاز باشد شبانه و در ساعات واپسین جلسه می‌گذاریم تا بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات مسکن روستایی باشند.

نیاز باشد شبانه جلسه می‌گذاریم تا تسهیلات مسکن روستایی پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در جلسه شورای مسکن روستایی که با حضور مدیران استانی و شهرستانی بنیاد مسکن و مدیران استانی بانک‌ها برگزار شد، اظهار داشت: گاه ما به مسائل خوشبینانه نگاه می‌کنیم و بعد از خروج از جلسه امیدوار هستیم کارها بر وفق مراد و هدف‌گذاری انجام شود، اما بعد از چندین روز متوجه می‌شویم که برخی از مدیران و مسئولان بانکی از انجام کار شانه خالی کرده‌اند که این روحیه ما را تضعیف می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه قبلی مقرر شد تا اواسط آذر ماه بنیاد مسکن 100 درصد معرفی پرونده‌ها را به بانک‌ها انجام دهد و بانک‌ها نیز 70 درصد سهم تسهیلاتی خود را پرداخت کنند، اما این کار به واقع صورت نگرفته و به انجام آن نیز خوش‌بین نیستیم.

تسهیلات 5 درصد با سفته زنجیره‌ای به روستاییان پرداخت می‌شود

رئیس شورای مسکن استان با بیان اینکه دولت اهتمام جدی در پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی دارد، یادآور شد: قرار است این تسهیلات با پنج درصد نرخ سود و سفته زنجیره‌ای پرداخت شود و همان گونه که مسئولان بالا دست شرایط را سهل و آسان گرفته‌اند باید تلاش کنیم در استان نیز با سهولت و کمترین مانع این تسهیلات در نوسازی واحدهای مسکونی پرداخت شود.

نیکزاد پرداخت این تسهیلات را در نوسازی و مقاوم‌سازی مساکن بسیار مفید و موثر اعلام کرد و گفت: در یک دلسوزی واقعی شاهد آن هستیم که تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن با ابلاغ به شش بانک عامل به موقع و با هدف پیشگیری از بروز حوادث و خسارات ناشی از زلزله و رانش‌های احتمالی پرداخت می‌شود و با این طریق پیشگیری‌های لازم در کم کردن خسارات مالی و جانی صورت می‌گیرد.

این مسئول تاکید کرد:‌ شاید در آینده فرصتی طلایی نظیر فرصت پیش آمده در دولت نهم و دهم به وجود نیاید که روستاییان بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند که در آن موقع به یقین پشیمانی‌ها و ناراحتی‌ها هیچ ثمر و سودی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول