اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تاکستان:

پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در تاکستان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار تاکستان از اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در این شهر خبر داد.

پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در تاکستان اجرا می‌شود

رضا طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی زیرگذر جاده «اک» منتهی به بلوار امام خمینی (ره) شهر تاکستان هم‌اکنون در حال انجام بوده و تاکنون درصد قابل توجهی نیز پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه که امیدواریم تا پایان سال کار اجرایی آن به اتمام برسد، بیش از 50 میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات شهرداری تاکستان تخصیص یافته است.

شهردار تاکستان افزود: با افتتاح این پروژه بخش مهمی از مشکلات مربوط به تردد خودرو‌های عبوری که از محور شهر‌های شال و دانسفهان وارد شهر تاکستان می‌شوند، برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تملک اراضی سازه نیز از محور‌های کار و فعالیت شهرداری تاکستان است، تصریح کرد: در حوزه ساخت‌ و ساز‌ و جلوگیری از ساخت‌های غیرمجاز در حریم شهری تاکنون گام‌های مثبتی از سوی شهرداری این شهر برداشته شده که بسیار نیز ‌رضایت‌بخش است.

شهردار تاکستان بیان کرد: همچنین عملیات آسفالت معابر شهری تاکستان نیز در هفته‌های گذشته به مرحله اتمام رسید که بیش از 10 میلیارد ریال نیز برای اجرای این پروژه هزینه صرف شد.

طاهرخانی عنوان کرد: پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی نیز با جدیت و برنامه‌ریزی ویژه‌ای که در کمیسیون‌های این شهرداری صورت گرفت در حال پیگیری است و تاکنون در بخش مرکزی این شهرستان بیش از 4 نقطه جمع‌آوری آب‌های سطحی شناسایی شده است.

وی با اشاره به توسعه بهره‌برداری و افتتاح طرح‌های فرهنگی و فضای سبز در شهر تاکستان بیان کرد: در حال حاضر دو بوستان مفتح و شهید بازیار در شهر تاکستان در آستانه بهره‌برداری قرار دارد که در روز‌های آینده در این خصوص اطلاع‌رسانی از سوی شهرداری صورت می‌گیرد.

شهردار تاکستان ادامه داد: همچنین در راستای توسعه امر مطالعه شهروندی در این شهرستان و با توافقات صورت گرفته یک قطعه زمین با متراژ یک‌هزار و 500 متر برای احداث کتابخانه مرکزی شهرستان تاکستان اهدا شده است که مراحل کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی برای ساخت این کتابخانه نیز آغاز شده است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول