اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

شهرکرد در فصل زمستان مشکل آب‌گرفتگی معابر ندارد

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: با توجه به اقداماتی که در نقاط مختلف سطح شهر انجام گرفته مردم شهرکرد در فصل سرما و بارندگی با مشکل آب‌گرفتگی روبرو نمی‌شوند.

شهرکرد در فصل زمستان مشکل آب‌گرفتگی معابر ندارد

نورالله غلامیان امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ارائه خدمات و امکانات شهری به شهروندان یکی از رسالت‌ها و اهداف ما است و تاکنون تلاش خود را در همین راستا به کار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر شهرکرد، افزود: در روزهای اخیر شاهد بارندگی‌های خوبی در شهرکرد بودیم که این امر می‌توانست برای معابر و محل‌های تردد مردم مشکل آب‌گرفتگی ایجاد کند.

غلامیان ادامه داد: این در حالی است که با اقداماتی که در نقاط مختلف سطح شهر انجام گرفته با شروع فصل سرما و بارندگی شاهد هیچ‌گونه آب‌گرفتگی معابر نخواهیم بود.

شهردار شهرکرد، هدایت آب‌های سطحی شهر را یکی از راهکارهای مقابله با آب‌گرفتگی معابر عنوان کرد و گفت: در همین راستا از منطقه سرچشمه‌ها تا میدان کوهرنگ کانالی برای هدایت آ‌ب‌های سطحی شهر حفر شده است.

غلامیان به دیگر اقدامات این شهرداری در راستای مقابله با مشکلات فصل سرما اشاره کرد و افزود: کمیته ستاد بحران شهرداری در فصل پاییز و زمستان فعال‌تر از قبل شده و اقدامات لازم برای مقابله با مشکلات احتمالی را پیش‌بینی و در راس برنامه‌های خود قرار داده است.

غلامیان تصریح کرد: اکیپ‌های لایروبی جوی‌ها و جداول نیز آماده هستند تا هرگونه اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول