اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

مشکل آبگرفتگی معابر شوشتر رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: مشکل آبگرفتگی معابر اصلی شهر شوشتر در بارندگی‌ها رفع خواهد شد.

مشکل آبگرفتگی معابر شوشتر رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر عصر امروز در بازدید از پروژه‌های شهرداری شوشتر اظهار داشت: در نخستین بارندگی پاییزه در شهرستان شوشتر آبگرفتگی برخی از معابر شناسایی شد و در حال برنامه‌ریزی برای رفع آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه ابتدا باید برای رفع این مشکلات طرح تهیه شود، تاکید کرد: دفتر فنی شهرداری شوشتر در حال تهیه طرح‌های مورد نیاز برای رفع این مشکلات است.

وی افزود: طرح مورد نیاز برای این پروژه در اسرع وقت تهیه و برای اجرا تحویل می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای اجرای سریع این پروژه پیمانکار اخذ می‌شود، خاطر نشان کرد: برای اجرای سریع این پروژه پیمانکاری اخذ می‌شود تا در اسرع وقت طرح تهیه شده اجرایی شود.

دُر با اشاره به اینکه برای فرارسیدن ایام بارندگی در شوشتر تدارکات لازم اندیشیده شده است، تاکید کرد: برای فرارسیدن ایام بارندگی در شوشتر همه جوی‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی پاکسازی شده است و از این نظر هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه شوشتر از نظر جمع‌آوری آب‌های سطحی مشکلات زیادی دارد، افزود: برای رفع این مشکلات نیازمند بررسی جامع معابر شهری شوشتر هستیم و در این باره باید طرح کارشناسی شده‌ای تهیه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته که نخستین بارندگی پاییزه در شوشتر اتفاق افتاد آبگرفتگی معابر شهری باعث ایجاد مشکلات زیادی برای مردم و ترافیک شدید در سطح شهر شوشتر شد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول