اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

رفع مشکلات ورزشی زنجان نیازمند همدلی‌ است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تخریب‌های صورت گرفته علیه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره را قابل پیگیری قانونی دانست و گفت: رفع مشکلات ورزشی استان نیازمند همدلی اهالی ورزش است.

رفع مشکلات ورزشی زنجان نیازمند همدلی‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، ایرج رحمانی عصر امروز در جمع مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان خرم‌دره با اشاره به تخریب‌ها و طومارنویسی‌های برخی افراد نسبت به رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: نه آدم سیاسی بوده و نه وام‌دار کسی هستم.

وی افزود: از نظر اداری به غیر از خدا به کسی بدهکار نیستم و فقط پیرو مقام معظم رهبری بوده و سرباز نظام جمهوری اسلامی هستم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به طومارنویسی‌ها صورت گرفته در خرم‌دره علیه رئیس اداره ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: کسانی که این طومارها را می‌نویسند خوب می‌شناسیم و طومارنویسان جایگاهی در ورزش خرم‌دره ندارند.

رحمانی با بیان اینکه باید همدل باشیم تا جایگاه رئیس اداره ورزش و جوانان محفوظ شود، گفت: عده‌ای برخی منافع خود را در خرم‌دره از دست داده‌اند و ما جلوی گرفتن حق‌الزحمه‌های آنچنانی این افراد را گرفتیم و اکنون آنها طومارنویسی می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر لزوم همدلی و همیاری مسئولان هیئت‌های ورزشی برای رفع مشکلات افزود: طومارنویسان به گونه‌ای سیاه‌نمایی کرده و می‌کنند که اگر کسی از واقعیت خبر نداشته باشد یقین خواهد کرد که رئیس فعلی اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره صلاحیت لازم را ندارد.

وی افزود: طومارنویسی‌های صورت گرفته پیگرد قانونی و اشد مجازات را دارد ولی این افراد حتی شهامت نوشتن نام، شماره تماس و یا حتی آدرسی را در طومارها ندارند.

انتهای پیام/ق/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول