اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزشی دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی:

نگاه خانواده‌ها در مورد ورزش دوچرخه‌سواری اصلاح شود

خبرگزاری فارس: نایب ‌رئیس هیئت ورزشی دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی گفت: ورزش بانوان باید بیشتر در کانون توجه قرار گیرد به طوری که لازمه این امر اصلاح نگاه خانواده‌ها به ورزش دوچرخه‌سواری است.

نگاه خانواده‌ها در مورد ورزش دوچرخه‌سواری اصلاح شود

نرگس موذنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه دوچرخه‌سواری به عنوان یک رشته پرمخاطره شناخته می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه این ورزش از ویژگی‌های متفاوت برخوردار است، خانواده‌ها رغبت چندانی برای حضور فرزندان خود در تمرینات ندارند لذا باید برای اصلاح نگاه‌ها به طور مستمر تلاش شود.

نایب‌رئیس هیئت ورزشی دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بین بانوان افراد مستعد و توانمند زیادی وجود دارد که می‌توانند به جایگاه‌های عالی و مقام‌های افتخارآفرین در سطوح مختلف دست پیدا کنند که لازمه تحقق این امر، حمایت بیشتر ورزش بانوان است.

وی با بیان اینکه سال جاری برای ورزش بانوان بسیار پربار بود، ادامه داد: امسال برای نخستین بار در لیگ دسته یک حضور پیدا کردیم و به مرحله نخست آن اعزام شدیم به طوری که اعضای تیم در تمرینات حضور جدی داشتند و به تمرینات جاده و پیست پرداختند.

موذنی افزود: با توجه به اینکه فقط یک ماه بود تمرینات جدی را بانوان آغاز کرده بودند و بعد از آن در مسابقات حاضر شدند به همین دلیل انتظار کسب مقام وجود نداشت اما، برای کسب تجربه، حضور در لیگ بسیار موثر بود.

نایب‌رئیس هیئت ورزشی دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: به دلیل دست‌ به گریبان بودن با مشکلات مالی، حضور تیم در مرحله دوم لیگ امکان‌پذیر نشد ولی دو نفر داور در این مسابقات شرکت کردند و همچنین مرحله سوم لیگ نیز آبان ماه برگزار می‌شود، لیکن امیدوار هستیم برای حضور تیم استان در این مسابقات مانع ایجاد نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار به اینکه برای نخستین بار در تاریخ دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی، دو نفر برای داوری مسابقات قهرمانی کشور دعوت شدند؛ ادامه داد که در این مسابقات خودش همراه سوسن جنگی برای انجام این امر خطیر به تهران اعزام شدند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول