اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای:

اولویت آکادمی ورزش پهلوانی اصفهان قهرما‌ن‌پروری باشد

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: آکادمی ورزش پهلوانی اصفهان می‌تواند روی افرادی که با سن کمتر در این رشته وارد می‌شوند، برنامه‌ریزی کرده و به قهرمان‌پروری بپردازد.

اولویت آکادمی ورزش پهلوانی اصفهان قهرما‌ن‌پروری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان فرهاد طلوع‌کیان در مراسم افتتاح آکادمی ورزش‌های زورخانه‌ای اصفهان که جمعه شب در محل موسسه فرهنگ قرآن و ورزش علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مزیت‌های این آکادمی پذیرش در تمام رده‌های سنی است که می‌تواند برای آینده این ورزش بسیار مثمرثمر باشد.

گزارش فارس حاکی است که رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه فدراسیون برای رشد و اشاعه این رشته در 100 موضوع مختلف برنامه‌ریزی کرده است، تصریح کرد: اجرای این برنامه‌ها تحولات زیادی در این رشته ایجاد می‌کند.

رضا اخروی ادامه داد: امضای تفاهم‌نامه صورت گرفته بین موسسه فرهنگ قرآن و ورزش علی بن ابیطالب (ع) و ایجاد این اکادمی در اصفهان موجب می‌شود که برنامه‌هایی که برای گسترش این ورزش در نظر گرفته‌ایم با نظم و اصول، اجرایی شوند.

وی با بیان اینکه ظرفیت و قدمت تاریخی که ورزشکاران استان اصفهان در این زمینه دارند، می‌تواند زمینه‌ساز تحولات بسیاری باشد، تاکید کرد: در ورزش پهلوانی باید جسم و جان هر دو رشد کنند و به عبارتی هر دو بال جسمی و فرهنگی که بیشتر معنویات را در بر می‌گیرد، تقویت شوند.

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی افزود: هر کدام از برنامه‌هایی که در سر فصل دروس آکادمی قرار دارد، فصل تازه‌ای در ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای باز می‌کند و افتتاح و راه‌اندازی مراکزی این چنین می‌تواند چهره علمی و تخصصی‌تری به این رشته تاریخی و فرهنگی بدهد.

به گزارش فارس، آکادمی ورزش‌های زورخانه‌ای کشور با امضای تفاهم‌نامه‌ میان محمدمهدی هدایت رئیس هیئت مدیره موسسه علی ابن ابیطالب به عنوان مجری، رئیس فدراسیون ورزش‌های باستانی به عنوان حامی و همچنین رئیس هیئت ورزش‌های باستانی استان اصفهان به عنوان ناظر آکادمی کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول