اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

اقدامات فرهنگی در بخش ورزش بندرعباس افزایش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس خواستار افزایش اقدامات فرهنگی در حوزه ورزش این شهرستان شد.

اقدامات فرهنگی در بخش ورزش بندرعباس افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان بندرعباس توجه به مسئله ورزش با نگاه ایجاد سلامت و تندرستی را یکی از مسائل مهم جامعه دانست و اظهار داشت: زمانی که ورزش در جامعه ما همانند گذشته با ارزش‌های اسلامی همراه شود، هویت می‌یابد و در کنار ایجاد سلامت می‌تواند کمک به همنوع و جوانمردی را نیز در جامعه به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم تغییر نگاه در جامعه ورزش افزود: در حال حاضر با وجود اینکه هزینه‌های فراوانی صرف ورزش می‌شود و سرانه و تجهیزات ورزشی نیز بسیار افزایش یافته است اما خروجی کار آن‌گونه که انتظار می‌رود نیست و هنوز فرهنگ درست ورزش کردن در بخش‌های همگانی و قهرمانی در جامعه نهادینه نشده است.

فرماندار بندرعباس بر انجام اقدامات فرهنگی بیشتر در زمینه ورزش تاکید کرد و افزود: یکی از راه‌های مقابله با هجمه‌ها و تهدیداتی همچون مواد مخدر که امروز جوانان ما را تهدید می‌کند، تقویت بخش ورزش است و در این راستا باید علاوه بر مسئله سلامت و سرگرم کردن جوانان به اقدامات فرهنگی در حوزه ورزش نیز توجه داشت.

مرادی خواستار مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ورزش شد و خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف از جمله تجهیزات و همچنین در بخش نرم‌افزاری می‌توانند به توسعه مقوله ورزش در جامعه کمک کنند و لازم است تا دستگاه‌های اجرایی مشارکت لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: تعامل دستگاه‌های اجرایی مختلف با مسئولان ورزش و طراحی برنامه‌ریزی‌های درست می‌تواند منجر به توسعه ورزش شهرستان بندرعباس و ایجاد ظرفیت‌های بیشتر در این زمینه شود.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول