اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بویین زهرا:

50 درصد معادن استان قزوین در بویین زهرا قرار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بویین زهرا گفت: 50 درصد معادن استان قزوین در بویین زهرا قرار دارند و باید در راستای توسعه بهره‌برداری از معادن به این منطقه نگاه ویژه‌ای شود.

50 درصد معادن استان قزوین در بویین زهرا قرار دارند

اسماعیل انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: تلاش برای تنظیم بازار و کنترل قیمت اجناس از اولویت‌هایی است که توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا با جدیت بسیار ویژه‌ای در حال انجام است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا افزود: تنظیم قیمت شن و ماسه نیز از برنامه‌هایی است که با جلسات برگزار شده و هماهنگی‌های صورت گرفته انجام می‌شود.

وی با اشاره به استقرار بیش از 50 درصد از معادن کل استان قزوین در شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: توسعه بهره‌برداری از معادن در راستای کمک به پیشرفت کشور لازم است که مورد توجه قرار داشته باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا ادامه داد: کمک به رشد و توسعه صنعتی در مجموعه بخش‌های تولیدی و فعال این شهرستان نیز از برنامه‌های جاری این اداره است.

انصاری عنوان کرد: تلاش برای جذب نیروی متخصص و کارآمد نیز از جمله سیاست‌هایی است که می‌تواند در پیشرفت کشور نقش مهمی را ایفا کند.

وی با بیان اینکه خدمات دولت از ابتدای سال 84 تاکنون در حوزه‌های مربوط به صنعت و تجارت در این شهرستان چشم‌گیر بوده است، بیان کرد: هنر مسئولان در ارائه خدمات و ظرفیت‌سازی برای جوانان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا افزود: در حال حاضر بنابر شاخص‌ها در حدود 35 معدن فعال در بخش‌های مرکزی و رامند وجود دارد که بهره‌برداری خوبی از آنها در حال انجام است.

انصاری با اشاره به درخواست‌های صنعت‌کاران و متولیان بخش صنعتی این شهرستان برای افزایش حمایت‌های مسئولان بیان کرد: پشتیبانی‌ همه جانبه از توان داخلی موجب دلگرمی کارگران و متولیان صنعتی می‌شود.

وی ادامه داد: این شهرستان از قطب‌های بسیار مهم معدنی در استان قزوین است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: از بخش زیادی از معادن این شهرستان مواد خام و اولیه کاشی و سرامیک استخراج می‌شود که این نشانه وجود ظرفیت‌های معدنی فراوان بویین زهرا است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول