اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 20 هزار و 500 میلیارد ریال انجام می‌شود

اجرای 38 طرح صنعتی آمایش صنعت و معدن در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی گفت: 38 طرح صنعتی آمایش صنعت و معدن در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان پذیرش شده‌اند.

اجرای 38 طرح صنعتی آمایش صنعت و معدن در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌شمالی، محمدرضا باقری اظهار کرد: هشت واحد از این طرح‌ها با سرمایه 210 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و برای 450 نفر ایجاد اشتغال کرده است.

وی افزود: برای ایجاد صنایع تکمیلی در کنار کارخانه‌های فولاد اسفراین و آلومینای جاجرم نیز با نگاه تخصصی پیش رفته‌ایم و علاوه بر تهیه مطالعات توجیهی این طرح‌ها اقدامات لازم در خصوص تأمین زیرساخت‌های اساسی مورد نیاز احداث این صنایع را آغاز کرده‌ایم.

باقری به تأثیر طرح هدفمندی یارانه‌ها بر بخش صنعت اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح بر صنایع استان نیز همچون صنایع استان‌های دیگر تأثیرگذار بوده اما هیچ صنعتی به این دلیل به طور کامل غیر‌فعال نشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌شمالی گفت: تولیدات و زمان کاری برخی صنایع کاهش یافته است و گاه مجبور به تعدیل نیروی کار شده‌اند و برخی نیز به حالت نیمه‌فعال درآمده‌اند.

وی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی برای کمک به این صنایع اعطای تسهیلات بازسازی و نوسازی را آغاز کرده تا صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با کمک این تسهیلات تجهیزات خود را نو و دستگاه‌های روز دنیا را برای کاهش مصرف انرژی خریداری کنند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول