اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌ شرقی خبر داد

اختصاص 100 میلیون دلار به بخش صنعت و معدن آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان ‌شرقی از اختصاص 100 میلیون دلار به بخش صنعت و معدن به عاملیت بانک توسعه تعاون خبر داد.

اختصاص 100 میلیون دلار به بخش صنعت و معدن آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح ظهر امروز در جلسه کمیته تسهیلات استان، حل مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی را ضروری دانست و آمادگی بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی تا سقف 100 میلیون دلار اعلام کرد.

فاتح، مشاور مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور در ادامه افزود: توجه به توانمندی‌سازی و حمایت از تعاونی‌ها به عنوان راهبردی مهم در اقتصاد مقاومتی است و بانک توسعه تعاون به عنوان متولی حمایت از تعاونی‌ها نقش بی‌بدیل و انکار ناپذیری دارد مشروط به آنکه با حذف بروکراسی زاید اداری، توجه و نظارت دقیق بر نحوه هزینه کرد تسهیلات اعطایی با جدیت پیگیری شود.

وی یکی از اهداف و فلسفه وجودی بانک توسعه تعاون را ارائه خدمات و تسهیلات مناسب برای تعاونی‌ها برای ارتقای بهره‌وری و افزایش تولید در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی برشمرد و افزود: این بانک به عنوان یکی از بانک‌های دولتی تلاش خواهد کرد اهداف و برنامه دولت را در راستای اشتغالزایی محقق کند.

فاتح افزود: در سال 91، 20 میلیارد ریال به تعاونی‌ها از محل کمک‌های فنی و اعتباری تسهیلات پرداخت شده که در ماه‌های آتی سال نیز باید این امر تداوم یابد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول