اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرستان خدابنده تاکید کرد

لزوم تکریم بازنشستگان و سالمندان در خانواده

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان خدابنده بر لزوم تکریم بازنشستگان و سالمندان در خانواده تاکید کرد.

لزوم تکریم بازنشستگان و سالمندان در خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر امروز در جمع مردم قیدار اظهار کرد: سالمندان و بازنشستگان نقش تاثیرگذاری در موفقیت خانواده دارند و همه اعضای خانواده باید تکریم سالمندان را در نظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ارکان نظام دینی خانواده است و  این نهاد نقش تاثیرگذاری در تربیت بهتر فرزندان دارد، اضافه کرد: شخصیت فرزندان در خانواده شکل می‌گیرد، لذا باید توجه بیشتری نسبت به تربیت فرزندان داشته باشند.

امام جمعه موقت شهرستان خدابنده ادامه داد: یکی از موضوعاتی که موجب موفقیت فرزند در آینده می‌شود، تربیت صحیح او در کودکی است.

وی در ادامه با اشاره به نقش و وظیفه زوجین نسبت به یکدیگر افزود: قرآن کریم همسران را نسبت به هم همچون لباس آفریده است و زوجین می‌توانند، همانند لباس که پوشاننده عیب‌های اشخاص است، عیب‌های یکدیگر را بپوشانند.

حجت‌الاسلام بیگدلی افزود: افراد برای داشتن یک زندگی موفق باید زندگی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: نحوه برخورد حضرت علی (ع) و همچنین حضرت زهرا (س) و رفتار و اخلاق آنها الگوی نمونه‌ای برای همه اشخاص در عملکرد است.

امام جمعه موقت شهرستان خدابنده در ادامه با تاکید بر پرهیز از انجام زندگی غربی اضافه کرد: یکی از دلایلی که موجب فروپاشی زندگی در جوامع غربی می‌شود، پایبند نبودن افراد به زندگی است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول