اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان در هفته خانواده صورت می‌گیرد

تجلیل از خانواده‌های برتر در مدارس چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از تجلیل خانواده‌های برتر دانش‌آموزان در تمام مدارس استان خبر داد.

تجلیل از خانواده‌های برتر در مدارس چهارمحال و بختیاری

منوچهر پودش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد‌ اظهار داشت: خانواده جایگاه رفیعی در فرهنگ غنی اسلام دارد و شایسته است همانند سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی مراسمی یا بزرگداشتی به مناسبت هفته خانواده برگزار کرد.

وی افزود: محیط خانواده بستری مناسب برای رشد و بالندگی فرزندانمان است و از دامان خانواده‌های موفق، فرزندان موفق بر‌می‌خیزد.

پودش با اشاره به برخی از برنامه‌های این سازمان در هفته بزرگداشت خانواده گفت: هفته گرامیداشت خانواده از 19 آبان ما آغاز شده و تا 25 آبان ماه ادامه خواهد داشت، در این هفته از خانواده‌های برگزیده دانش‌آموزان در سطح مدارس استان و شهرستان‌ها براساس شاخص‌های تعیین شده تجلیل می‌شود.

وی از برگزاری نشست‌های عمومی با اولیای دانش‌آموزان در سطح مدارس استان خبر داد و گفت: در تمام‌ مدارس با حضور مسئولان محلی و شخصیت‌های علمی و مشاوران و مدرسان آموزش خانواده نشست‌های عمومی با حضور اولیای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مدیر مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در دومین روز از هفته خانواده قرار داریم، افزود: امروز در روزشمار هفته خانواده به عنوان روز خانواده، تکریم فرهیختگان و بازنشستگان  فرهنگی نامگذاری شده و سعی می‌کنیم به اهمیت این امر تا حد شایسته رسیدگی کنیم.

پودش به سومین روز از هفته خانواده با عنوان روز خانواده و نقش آن در حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: روز چهارم از هفته خانواده با عنوان، خانواده و نقش آن در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، روز پنجم خانواده و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، روز ششم، خانواده، فرهنگ کتاب و کتابخوانی و روز پایانی نیز روز خانواده و تربیت دینی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول