اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده مازندران مطرح کرد

جشنواره زنان کارآفرین مازندران به دنبال تعالی خانواده

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: هدف اصلی جشنواره منطقه‌ای خانواده کارآفرین و زنان فناور استان تعالی خانواده است.

جشنواره زنان کارآفرین مازندران به دنبال تعالی خانواده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، زهرا شرف‌الدین عصر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره منطقه‌ای خانواده کارآفرین و زنان فناور در مازندران گفت: تحقق تحکیم کانون خانواده از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران است.

وی افزود: همه برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌ها در سطح کشور در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید براساس تعالی خانواده‌ها باشد.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: برنامه‌ها باید خانواده محور باشد و طرح برگزاری جشنواره منطقه‌ای خانواده کارآفرین و زنان فناور که از طرف پارک علم و فناوری مازندران مطرح شده قابل تحسین و اجرا است.

به گفته شرف‌الدین این برنامه برای نخستین بار در سطح گسترده انجام می‌شود که برای توانمندسازی زنان و تحکیم بنیان خانواده ثمربخش خواهد بود.

این مسئول گفت: بهینه‌سازی اقتصادی در خانواده و همچنین ایجاد و گسترش روحیه مودت و رحمت در خانواده از دیگر ثمرات ارزنده و بسیار مهم جشنواره منطقه‌ای خانواده کارآفرین و زنان فناور با اجرای پارک علم و فناوری مازندران محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد در خانواده در خدمت مودت، رحمت و روابط انسانی بسیار متعادل در خانواده قرار می‌گیرد تا زمینه برای تربیت فرزندان صالح بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول