اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مهدیشهر:

شیعیان با زره ولایت پرواز می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: افق پرواز شیعیان بسیار بلند است؛ چراکه آنها با دو بال امید به مهدویت و شهادت‌طلبی و با زره ولایت پرواز می‌کنند.

شیعیان با زره ولایت پرواز می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، یحیی دین‌پرور عصر امروز در جمع بسیجیان درجزین اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق در اجرای برنامه‌ها، باید در راستای منویات رهبری حرکت کنند.

وی در این مراسم عمده مشکلات پایگاه‌های مقاومت را برخلاف فعالیت‌های گسترده‌ای که دارند، ارائه ندادن گزارش و مستندسازی فعالیت‌ها و اقدامات مهم برشمرد.

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر، اصلی‌ترین برنامه‌ی بسیج را تشکیل حلقه‌های صالحین و شورای امر به معروف و نهی از عنوان کرد.

دین‏پرور افزود: حلقه‌های معرفتی صالحین باید در دوره‌های مختلف سنی به ویژه با حضور پرشور جوانان برگزار شود و موضوع جلسات نیز متناسب با نیاز جوانان باشد.

محمداسماعیل صفاییان، فرمانده حوزه حضرت مهدی(عج) نیز در این مراسم تصریح کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر متشکل از شورای پایگاه، معتمدان محل و هیئت امنای مسجد است که باید نسبت به شناسایی منکرات محله و ارائه راهکارهایی برای ترک آن اقدام شود.

مهدی کاشفی، فرمانده جدید پایگاه شهید مطهری درجزین نیز این پایگاه را قطب انجام فعالیت‌های فرهنگی در شهر درجزین عنوان کرد و افزود: این پایگاه، هفت حلقه صالحین در مقاطع نوجوانان، جوانان، میان‏سالان، پیش‏کسوتان، ورزشکاران و شورا دارد.

در این مراسم، با حضور فرمانده سپاه مهدیشهر و فرمانده حوزه حضرت مهدی(عج)، مهدی کاشفی به عنوان فرمانده جدید پایگاه شهید مطهری درجزین معرفی و از تلاش‌های خداداد کاشفی فرمانده سابق این پایگاه تقدیر شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول