اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه پرند:

ملاک عمل برای ملت ایران رهنمودهای ولایت است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه شهر پرند گفت: برای ملت ایران ملاک عمل در همه حوزه‌ها رهنمودهای ولایت است.

ملاک عمل برای ملت ایران رهنمودهای ولایت است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای اهداف و آرمان‌های مشخص و روشن است و ملت ایران طی 3 دهه اخیر ثابت کرده‌اند که تا تحقق کامل این اهداف دست از مبارزه و استقامت بر نمی‌دارند.

وی تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین این اهداف استقرار نظام اسلامی و اجرای حدود و تعالیم دینی بوده و این مهم در شعار اصلی انقلاب یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به وضوح مورد تاکید قرار گرفته است.

امام جمعه شهر پرند با اشاره به برخی اختلاف‌نظرها و سلیقه‌ها در اداره کشور که میان تعدادی از مسئولان ارشد نظام ایجاد شده است، گفت: این اختلاف سلیقه در مسائل اجرایی طبیعی است و در یک نظام پویا و رو به رشد بروز چنین اختلاف‌نظرهایی نه تنها امری ناپسند نبوده،‌ بلکه برای پیشبرد امور مفید است.

خدیری گفت:‌ البته اختلاف نظرهای میان مسئولان نباید به اهداف اصلی ضربه زده و مانع از حرکت جامعه به سوی سعادت و پیشرفت شود.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به دنبال فرصت برای تحقق توطئه‌های شوم خود علیه ملت و نظام ما هستند، گفت: در چنین شرایطی باید از اختلاف نظرهای کوچک به سود منافع کلان انقلاب و نظام صرف‌نظر کرد.

خطیب جمعه شهر پرند به رهنمودهای اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان و بدخواهان نمی‌خواهند اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یابد، راه مبارزه با دشمنی‌ها و کینه‌ورزی‌ها و خنثی‌سازی توطئه‌ها عمل به رهنمودهای معظم‌له است.

خدیری گفت:‌ ملت ایران نیز بارها ثابت کرده‌اند که ملاک عمل برای آنها رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلام است و در خارج از مسیر ولایت حرکت نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: بنابراین مسئولان نظام به ویژه کسانی که با رای مستقیم مردم در سمت‌های مختلف قرار گرفته‌اند نیز باید بدانند که خروج آنها از مسیر ولایت موجب می‌شود که مردم دیگر به آنها اعتماد گذشته را نداشته باشند.

خدیری در پایان گفت: اکثر مسئولان و مدیران کشور از میان افراد ولایی انتخاب شده‌اند و دشمنان و بدخواهان نمی‌توانند میان ملت ایران و مسئولان نظام با ولایت فاصله ایجاد کنند.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول