اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران:

پلیس در تمام امور از دانشگاه و دانشگاهیان حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران گفت: پلیس در همه جهات از دانشگاه و دانشگاهیان حمایت می‌کند و در جهت تامین امنیت جامعه دانشگاهی پلیس همواره کوشا بوده و هست و از هیچ کمکی در این زمینه مضایقه نمی‌کند.

پلیس در تمام امور از دانشگاه و دانشگاهیان حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسینعلی شیبانی ساعاتی پیش در مراسم افتتاح دفتر جدید مدیریت حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا ضمن معرفی حامد جغتایی به عنوان مدیر ارزشی دفتر حراست واحد به وظایف حراست اشاره داشت و صیانت از آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از ارزش‌های اسلامی و جامعه دانشگاهی را از مهم‌ترین وظایف حراست دانست.

امر به معروف و نهی از منکر همراه با رافت اسلامی شاکله تفکر جدید دانشگاه آزاد اسلامی

در ادامه سید مهدی صیفی رئیس دفتر ریاست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی هدف حراست را ایجاد بستری مناسب و امن برای دانشگاه و دانشگاهیان ذکر کرد و اظهار داشت: با تغییر و تحولی که در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد تفکر جدیدی در این مجموعه شکل گرفت که شاکله آن امر به معروف و نهی از منکر همراه با رافت اسلامی است.

سپس حامد جغتایی مدیر دفتر حراست واحد ورامین – پیشوا ضمن تشکر از تشریف فرمایی مسئولان محترم گفت: در حال حاضر با حمایت‌های ریاست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی که فردی دانشمند، فرهیخته و بسیجی است، حراست در دانشگاه آزاد اسلامی تقویت شده و بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ حراست دانشگاه آزاد اسلامی و به عنوان سرباز کوچک ولایت در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه دانشگاهی هستم.

در ادامه مراسم حسن اصغرزاده رئیس اداره اطلاعات شهرستان‌های ورامین و پیشوا نیز ضمن تبریک به شیبانی جهت انتصاب ایشان در سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا و تشکر از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، انتصاب حامد جغتایی را به عنوان مدیر حراست واحد تبریک گفت و حمایت همه‌جانبه خود را در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از جامعه دانشگاهی اعلام کرد.

پلیس در همه جهات از دانشگاه و دانشگاهیان حمایت می‌کند

در پایان حسین قاسم‌لویی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران نیز ضمن تبریک به مناسبت انتصاب شیبانی به عنوان رئیس و حامد جغتایی به عنوان مدیر حراست واحد ورامین - پیشوا تصریح کرد: پلیس در همه جهات از دانشگاه و دانشگاهیان حمایت می‌کند و در جهت تامین امنیت جامعه دانشگاهی پلیس همواره کوشا بوده و هست و از هیچ کمکی در این زمینه مضایقه نمی‌کند.

گفتنی است، دفتر مرکزی حراست دانشگاه آزاد واحد ورامین ـ پیشوا با حضور رئیس اداره اطلاعات شهرستان‌های ورامین و پیشوا، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت شرق استان تهران، رئیس دفتر ریاست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و حسینعلی شیبانی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا افتتاح شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول