اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان:

حضور پلیس سارق را غافلگیر کرد

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 168 سیزده آبان از دستگیری یک سارق لوازم خودرو طی عملیات پلیسی در خیابان 13 آبان خبر داد و گفت: از متهم تعدادی اموال مسروقه کشف شده است.

حضور پلیس سارق را غافلگیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، ضرغام امیری ضمن اعلام خبر دستگیری یک سارق سابقه‌دار لوازم داخلی خودرو در این محدوده به تشریح جزئیات پرونده وی پرداخت.

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان در تشریح خبر فوق گفت: با توجه به افزایش شکایت شهروندان ساکن محله 13 آبان در ارتباط با سرقت اموال و وسایل داخلی خودروهایشان، اقدامات ماموران تجسس این کلانتری برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

وی اضافه کرد: با انجام تحقیقات و تحت نظر قرار دادن مناطق جرم‌خیز و نقاطی که امکان سرقت می‌رفت، ماموران موفق شدند سارق را که به خودروهای محلات مذکور دستبرد می‌زد، شناسایی کرده و پس از هماهنگی با سایر گشت‌های انتظامی طی عملیاتی غافلگیرانه او را هنگام سرقت از یک خودرو دستگیر کنند.

امیری در ادامه اظهار داشت: با دستگیری متهم که «مرتضی» نام داشت مورد بازرسی بدنی قرار گرفت که طی آن تعدادی وسایل و ابزارآلات سرقت لوازم خودرو از قبیل لوازم ویژه سرقت، چاقو به همراه تعدادی لوازم خودرو، آچار چرخ و گوشی موبایل کشف شد.

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان در پایان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده به چندین فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول