اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

افزایش قیمت تولیدات داخلی قابل قبول نیست / به دنبال ایجاد فضای پلیسی نیستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: بیشترین نارضایتی در بازار از افزایش قیمت تولیدات داخلی است که این افزایش قیمت قابل قبول نیست.

افزایش قیمت تولیدات داخلی قابل قبول نیست / به دنبال ایجاد فضای پلیسی نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک بعدازظهر امروز در جلسه تنظیم و کنترل بازار با اظهار رضایت از نحوه توزیع دام زنده و کنترل قیمت گوشت قربانی در شهرستان قائمشهر به بی‌ثباتی بازار اشاره کرد و گفت: شرایط فعلی خوشایند هیچ فرد و مسئولی نیست که این مسئله خود عاملی است کمترین حجم مبادلات بدون قیمت واقعی در بازار صورت بگیرد.

وی با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌ها، نظارت و بازرسی کیفی بر بازار و انبارهای اتحادیه‌ها، صنوف و احصا اسامی و لیست کالاهای انبارهای موجود بر شهرستان اذعان داشت: هر مسئولی باید از تمامی اختیارات و ظرفیت‌های قانونی خود برای تاثیرگذاری بر ایجاد ثبات در بازار استفاده کند.

پیرفلک افزود: در بخش بازرسی باید به گونه‌ای عمل کرد که کیفیت بازرسی اثرش را بر بازار نشان دهد و حمایت همه جانبه از مصرف‌کننده و فروشنده لحاظ شود.

فرماندار قائمشهر تاکید کرد: بازرسی علاوه بر جنبه بازدارندگی گاهی باید جنبه نظارتی و تشویقی داشته باشد و در این میان باید به گونه‌ای عمل شود تا مردم دست دولت و قانون را همه جا حس کنند و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلف خود قاطعانه نقض قانون و تخلف را هشدار دهند.

این مسئول گفت:به دنبال ایجاد فضای پلیسی نیستیم بلکه طالب فضایی هستیم تا در راستای قانون همه احساس کنند به حق واقعی خود می‌رسند.

پیرفلک در پایان یادآور شد: در بخش کالاهای داخلی بی‌جهت شاهد افزایش قیمت‌های خودسرانه هستیم که بیشترین نارضایتی را هم این بخش به خود اختصاص داده است ولی این روند افزایش قیمت در بخش تولیدات داخلی و نرخ هر روزه این کالاها قابل قبول نیست.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول