اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری 170 کهریزک:

چشمان تیزبین پلیس سوداگر مرگ را شکار کرد

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 170 کهریزک از دستگیری یک توزیع‌کننده مواد مخدر در کهریزک خبر داد و گفت: از متهم مقادیر قابل توجهی شیشه کشف و ضبط شده است.

چشمان تیزبین پلیس سوداگر مرگ را شکار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، بایرام گوزل‌زاده از دستگیری یک توزیع‌کننده مواد مخدر در کهریزک خبر داد و اظهار داشت: از متهم مقادیر قابل توجهی شیشه کشف و ضبط شده است.

رئیس کلانتری 170 کهریزک به تشریح جزئیات این خبر پرداخت و گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور ماموران گشت انتظامی کلانتری هنگام گشت‌زنی در جاده سالمندان کهریزک بودند که به فردی با ظاهری نامناسب در حال پرسه زدن مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع به او نزدیک شدند اما وی به محض مشاهده ماموران فرار را بر قرار ترجیح داد و متواری شد که با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیس آغاز شد.

گوزل‌زاده تصریح کرد: در هنگام فرار ماموران متوجه شدند متهم کیسه‌ای که در دستش بود را پاره کرده و بعد از خالی کردن محتویات داخل کیسه آن را به گوشه‌ای انداخته و به فرار خود ادامه داد که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند متهم را در یکی از کوچه‌های فرعی متوقف کنند.

کلانتر 170 کهریزک افزود: متهم برای فرار از دست قانون قصد درگیری با ماموران را داشت که با درایت پلیس متهم دستگیر شد، در بازرسی از کیسه متهم که «قاسم» معروف به «حامد» نام داشت، مقادیر قابل توجهی شیشه کشف شد.

گوزل‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: ماموران متهم را برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند که در بررسی‌ها مشخص شد متهم سابقه‌دار است و چندین مرتبه به اتهام توزیع مواد مخدر دستگیر شده است.

گفتنی است، ماموران متهم را بعد از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا انتقال دادند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول