اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه برپایی کنگره حضرت آیت‌الله گلپایگانی(ره)

نمایشگاهی از آثار آیت‌الله گلپایگانی(ره) در گلپایگان برپا شد

خبرگزاری فارس: در حاشیه برپایی کنگره حضرت آیت‌الله گلپایگانی(ره) نمایشگاهی از آثار آیت‌الله گلپایگانی(ره) گلپایگان برپا شده است.

نمایشگاهی از آثار آیت‌الله گلپایگانی(ره) در گلپایگان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، در حاشیه برگزاری کنگره آیت‌الله سید‌محمد رضا گلپایگانی(ره) نمایشگاهی با یک‌صد عنوان اثر از تصاویر، تألیفات، کتب و رساله‌های علمی آیت‌الله گلپایگانی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

در این نمایشگاه کتاب سلسله نسب‌شناسی، رجال‌شناسی سیاسی، کتاب رساله توبه، ولایت فقیه و اسناد ساواک در مباحث تاریخی، اجتماعی و اخلاقی برای بهره‌مندی طلاب و علما عرضه شد.

همچنین کتاب نوری از ملکوت در مورد زندگانی و شخصیت علمی این عالم فقیه و کتاب‌هایی نیز در باب خاطرات ایشان از دوران زندگی و هم نشینی با مراجع عظام تقلید به رشته تحریر درآمده است.

چندین جلد کتاب درباره شخصیت علمی ایشان و کار تحقیقاتی شاگردان در پیرامون شخصیت علمی این عالم فقیه در مباحث فقهی، سیاسی اجتماعی و مباحث اعتقادی و اخلاقی نیز در این نمایشگاه معرفی شد.

نرم افزارهای مجموعه آثار ایشان، معرفی کتابخانه آیت‌الله گلپایگانی(ره) با فهرست‌بندی بیش از 12 هزار جلد از دست نوشته‌ها (آثار خطی) موجود در کتابخانه، معرفی نسخ خطی و مجموعه کتاب‌های چاپی نفیس موجود در کتابخانه، دروس خارج فقه، مستندی از زندگی آیت‌الله گلپایگانی از جمله این نرم‌افزارها است.

همچنین گالری تصاویر و سخنانی از این عالم فرزانه در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دارد.

لازم به ذکر است، کنگره حضرت آیت‌الله گلپایگانی(ره) در روز 18 آبانماه در شهر مقدس قم و 19 آبانماه در شهرستان گلپایگان برگزار شده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول