اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز صورت گرفت

آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات ادوات و محصولات کشاورزی

خبرگزاری فارس: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات ادوات و محصولات کشاورزی و فرآورده‌های غذایی و صنایع وابسته در تبریز آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات ادوات و محصولات کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی شامگاه امروز در مراسم آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، ادوات و محصولات کشاورزی و فرآورده‌های غذایی و صنایع وابسته در تبریز گفت: به نمایش درآمدن دستاوردهای کشاورزی ایران اسلامی در این نمایشگاه، نمونه بارز از عزم و توان ملی در توسعه و گسترش کشاورزی نوین در کشور اسلامی بوده و عزم و توان ملی مردم کشور در سنگر اقتصادی برای رسیدن به توسعه هر چه بیشتر این بخش مهم و استراتژیک اقتصاد کشور را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: تداوم تلاش برای توسعه هر چه بهتر و مدیریت یافته‌تر برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی، با هدف دستیابی به پایداری در این بخش مهم از اقتصاد ملی میهن اسلامی است.

محمدیان گفت: این نمایشگاه در بیش از 12 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی سر پوشیده، محصولات تولیدی صنعتگران بخش کشاورزی و صنایع غذایی و ماشین‌آلات مرتبط، به معرض نمایش درآمده و فرصت مناسبی برای تمام فعالان بخش کشاورزی کشور فراهم شده تا بتوانند علاوه بر بازدید از توانمندی‌های تولیدی و تخصصی این بخش، همچنن در ارتقاء امکانات بخش تولیدی خود با بهره‌گیری از تولیدات تخصصی و مطابق با فناوری‌های روز دنیا، برنامه‌ریزی کرده و در سال تولید ملی، با بهره‌گیری از توان متخصصان ایرانی، در حمایت از کار و سرمایه ایرانی قدم بردارند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه تخصصی کشاورزی، 15 شرکت صنایع کشاورزی شامل ماشین‌آلات و ادوات مرتبط، 18 شرکت نهاده‌های کشاورزی شامل کود، سم، بذر و نشاء، 24 شرکت و گروه تولیدکننده لوازم آبیاری تحت فشار از جمله قطره‌ای و بارانی، چهار شرکت گلخانه‌ای، 28 شرکت صنایع غذایی وابسته به بخش کشاورزی شامل نوشیدنی‌ها، مواد غذایی، پروتئینی، لبنیات، مواد قندی و شیرینی‌ها، هفت شرکت تولیدکننده مواد اولیه غذایی،  هفت شرکت تولیدکننده ماشین‌آلات و تجهیزات صنایع غذایی، شش شرکت تولیدکننده لوازم توزین و بسته‌بندی مواد غذایی و همچنین هفت شرکت و نهاد تحقیقی و پژوهشی بخش کشاورزی، حضور فعال دارند.

محمدیان افزود: یکی از مهمترین عرصه‌های تخصصی تولیدات و فناوری‌های ملی در بخش کشاورزی تبدیل شده است، افزود: امیدوارم این نمایشگاه تولیدکنندگان داخلی را ترغیب به سعی و تلاش بیشتر در رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی در بخش کشاورزی کند.

وی با اظهار این مطلب که به دلیل نوآوری‌های بخش کشاورزی عرضه شده در این نمایشگاه تخصصی، نمایندگی‌هایی از پنج کشور آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه و چین در آن حضور فعال دارند، گفت: حضور بیش از 150 شرکت، کارخانه و مجتمع‌های تولیدی کشت و صنعت داخلی نیز در این نمایشگاه نشانگر استقبال چشمگیر شرکت‌کنندگان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، ادوات و محصولات کشاورزی و فراورده‌های غذایی و صنایع وابسته در تبریز است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، ادوات و محصولات کشاورزی و فرآورده‌های غذایی و صنایع وابسته در سالن امیرکبیر از روز پنج‌شنبه 18 آبان تا روز دوشنبه 22 آبان ماه همه روزه از ساعت 15 تا 21 شب برای بازدید علاقمندان دایر است.

 در حاشیه این نمایشگاه غرفه‌های ویژه‌ای برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی سالم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول