اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا ـ 7

6 نمایشگاه طی هفته بسیج در شاهرود برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: هم‏زمان با آغاز هفته بسیج، شش نمایشگاه با موضوعات مختلف در شهرستان شاهرود برپا می‌شود.

6 نمایشگاه طی هفته بسیج در شاهرود برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی هفته بسیج شهرستان شاهرود عصر امروز در جلسه کمیته اطلاع‏رسانی هفته بسیج با اعلام این خبر بیان کرد: این نمایشگاه‏ها با موضوعات جنگ نرم، بسیج، فرهنگ عاشورا، حجاب و عفاف، فعالیت‌های حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و بصیرت‌افزایی برپا می‌شود.

جمال‌الدین غنایی اظهار داشت: اخبار لحظه به لحظه برپایی این نمایشگاه باید انعکاس داده شود تا مردم آگاه شده و از نمایشگاه‌ها بهره لازم را ببرند.

وی بیان داشت: باید تلاش کنیم تا به نحو شایسته برنامه‌های هفته بسیج که در راستای ماه محرم و عاشورای حسینی است، را از سطح پایگاه تا ناحیه مقاومت بسیج به خوبی پوشش دهیم و اطلاع‌رسانی جامع و کاملی داشته باشیم.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی هفته بسیج شهرستان شاهرود با تاکید بر انعکاس اخبار مکتوب و تصویری از کانال روابط عمومی و دفتر خبری بسیج اظهار داشت: تمام حوزه‌ها و کانون‌ها باید تلاش کنند تا اخبار خود را به دفتر خبری بسیج ارسال کنند.

غنایی ادامه داد: دفتر خبری بسیج نیز تلاش می‌کند تا در حداقل زمان ممکن، فعالیت‌ها را به رسانه‌ها و جامعه منتقل کند.

مدیر دفتر خبری بسیج شهرستان شاهرود نیز در این نشست با تقدیر از فعالیت خبرنگاران بسیج حوزه‏ها و کانون‌های بسیج، با ارائه گزارشی از اخبار حوزه‌ها و کانون‌های بسیج، بیان داشت: باید تلاش کنیم اخبار بسیج را سریع، دقیق و درست منعکس کنیم و توجه داشته باشیم که انعکاس خبر ما، انعکاس فعالیت بسیجیان و ترویج تفکر بسیجی است.

علی عامری اظهار داشت: انعکاس سریع اخبار باید مورد توجه جدی خبرنگاران قرار گیرد تا فعالیت بسیج به خوبی و سریع انعکاس یابد و اثر خود را در جامعه بگذارد.

وی گفت: در انعکاس اخبار و فعالیت‌های بسیج باید شعار محوری بسیج با عنوان «بسیج، امتداد عاشوراست» مورد توجه جدی باشد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول