اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

انسان بدون مطالعه به هدف مطلوب نمی‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: انسان بدون مطالعه از هدف و مقصود مطلوب عقب می‌ماند.

انسان بدون مطالعه به هدف مطلوب نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری ویژه برنامه کاروان کتابخانه صبا در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نهادینه کردن بعضی از مسائل در جامعه باید فعالیت‌های نمادینی انجام شود که موضوع مورد نظر مورد توجه قرار گیرد.

نجار با اشاره به اینکه کاروان کتابخانه صبا که در حوزه فکر، اندیشه و جغرافیا راه‌اندازی شده است، حرکت نمادین ارزشمند و زیبایی است، ادامه داد: این کاروان اعلام می‌کند که با فکر، اندیشه و آموزه‌های دینی تمام همت خود را برای حفظ سرزمین ایران اسلامی به کار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: رزمندگان ما در دوران هشت ساله دفاع مقدس با تمام وجود با اتکا به اعتقادات و آموزه‌های دینی و الهی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از سرزمین خود دفاع کردند.

نجار با اشاره به اینکه انسان بدون مطالعه از هدف و مقصود مطلوب عقب می‌ماند،‌ افزود: اخلاق در واقع نیاز اصلی جامعه ما محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: زمانی که اخلاق در جامعه وجود داشته باشد تمام مسائل و مشکلات ما برطرف می‌شود و مشکلات و گرفتاری‌ها از بین می‌رود.

مقام عالی دولت در استان کرمان با بیان اینکه بعضی از ارزش‌ها در جامعه با نکات دیگری جابه‌جا شده‌اند، تصریح کرد:‌ زمانی که اعتقادات و ارزش‌ها در زندگی نهادینه شود،‌خانواده مستحکم‌تر است در حالی که بعضی تصور می‌کنند مادیات موجب استحکام بنیان زندگی می‌شود.

به گزارش فارس در نخستین روز از هفته کتاب کاروان کتابخانه صبا به منظور دریافت و جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی شهروندان کرمانی از صبح امروز در محل کتابخانه مرکزی مستقر شده است.

این کاروان که حرکت خود را از تهران به مقصد تنب بزرگ در خلیج همیشه فارس آغاز کرده تا کنون از شهرهای قم، اصفهان، یزد و رفسنجان عبور کرده و بعد از شهر کرمان نیز عازم هرمزگان می‌شود.

کتاب‌های اهدایی به کاروان صبا 24 آبان ماه جاری به کتابخانه عمومی تنب بزرگ در خلیج فارس تحویل داده شده و نخستین کتابخانه عمومی این جزیره راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول