اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

تحصیل 20 هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی در مدارس شبانه‌روزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تحصیل 20 هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی در مدارس شبانه‌روزی استان خبر داد.

تحصیل 20 هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی در مدارس شبانه‌روزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حمیدرضا وردی ظهر امروز در جمع مسئولان آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: بیشترین دانش‌آموز مدارس شبانه‌روزی کشور در استان خراسان جنوبی تحصیل می‌کنند.

وی افزود: در این راستا هیئت بازرسی از مدارس شبانه‌روزی در استان تشکیل شده است و پرونده دانش‌آموزان این مدارس بررسی مجدد می‌شود تا تنها دانش‌آموزانی که شرایط تحصیل در این مدارس را دارند از امکانات مدارس شبانه‌روزی استفاده کنند.

* پیش‌بینی حذف 4 هزار دانش‌آموز از لیست مدارس شبانه‌روزی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تعداد 4 هزار دانش‌آموز از لیست مدارس شبانه‌روزی استان حذف شوند.

وردی در مورد اجرای سیستم جدید آموزشی در مدارس استان نیز گفت: برای سال تحصیلی جاری 600 کلاس پایه ششم آماده شده است که برای تکمیل این ظرفیت 60 کلاس جدید در مدارس سطح استان احداث شد و 500 مورد نیز از ظرفیت‌های خالی مدارس در این راستا استفاده شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا مشکل اصلی در شهرهای بیرجند و قاین بود چرا که در مرکز استان ما با مهاجرت زیادی مواجه هستیم که برای تکمیل ظرفیت کلاس‌های پایه ششم در بیرجند 20 کلاس پیش‌ساخته به ظرفیت اضافه شد.

* فعالیت 18 مدرسه استان در شیفت عصر

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از فعالیت 18 مدرسه در سطح استان در شیفت عصر خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری 12 مدرسه شاهد، شش مدرسه نمونه و 20 مدرسه قرآن به ظرفیت آموزشی استان اضافه شده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول